Neostrada-ilość ściagniętych danych


(Zielo1986) #1

witam :slight_smile: mam taki problem, otóż zauważyłem,że na stronie http://www.neostrada.pl istnieje zupełnie inna informacja niż w panelu sterowania na tej stronie- a mianowicie chodzi o ilość pobranych danych w tym miesiącu.

W moim przypadku na stronie głównej istnieje informacja następująca:

Witaj XXXXXX

Ilość pobranych danych do dn. 08.07.2006: 6,27 GB natomiast kiedy wchodzę do panlu, http://www.panel.neostrada.pl widnieje informacja : suma ściągniętych w tym miesiącu danych 3162.08 MB , może ktoś mi powie, która informacja jest prawidłowa :smiley:


(system) #2

w panelu jest tam częsciej odświeżane


(Zielo1986) #3

to dlaczego aż taka różnica :smiley:


(system) #4

nie wiem ale kiedys przez miesiąc obserwowałem statystyki w autocennecie ile ściągłem, na panelu i na głównej stronie neostrady i mi wyszło że w autoconnekcie ściągłem okolo 10 GB (w autoconnekcie zawsze mi wiecej nalicza) w panelu okolo 9 GB, a na stronie neo okolo 4 GB. a o tym odświeżaniu gdzieś czytałem.


(Zielo1986) #5

to powiedz mi, które źródło jest najbardziej wiarygodne? bo jesli ufać stronie głównej neostrady to zosatło mi 700 MB :smiley: a to raczej małoprawdopodobne:D a od 7GB spada transfer, prawda?


(aju) #6

ChrisZet najbardziej aktualne informace na temat ściągniętych danych są w panelu sterowania. Chociaż i tam zdarza się często iż wynik nie jest odświerzany przez kilka dni z powodu awarii.

Na stronie głównej neo liczba zawsze musi odbiegać od rzeczywistości a licznik tam jest tylko po to, aby się ładnie komponował i wyglądało to na profesjonalną stronę.

Warto również czasem zadzwonić do TP i zapytac się o limit ale z tego co mi wiadomo, to podają dane z panelu sterowania.


(system) #7

zalezy jaki masz internet, pewnie 128? najlepsze chyba jest w panelu, choc są programy tez do tego ale ja ich nie uzywam bo nie ma takiej potrzeby na panelu mozna mniej wiecej ocenic ile sie sciągło


(Zielo1986) #8

256, w panelu pokazuje 3 GB, i to mi się wydaje najbardziej prawdopodobne :slight_smile:


(Micromac) #9

ChrisZet

Prawidłowa informacja jest na stronie głównej neostrady. W panelu jest nieaktualizowane. Sam sprawdziłem to zapisując na kartce ile sciagnałem orientacyjnie GB plików i okazało sie, ze lepiej wynik odzwierciedla ten na stronie głównej. Mam podobny wynik w panelu jak Ty czyli ok. 3GB a to nieprawda bo sciagnałem dwa razy tyle.


(system) #10

tak masz limi 7 GB :slight_smile: a duzo ściągałęs od początku miesiąca? słuchałes radia przez net itp? ps. zauwazylem teraz ze na panelu od 3 dni mam tyle salo transferu a cos ściągałem :o u was jest tak samo?? ChrisZet lepiej powstrzymaj sie od ściągania itp bo to moze byc awaria u nich


(Micromac) #11

W razie czego mozna dokupic kolejne 2 GB za ok. 10 PLN o ile jest taka potrzeba.


(aju) #12

Nieprawda :!: Jest wręcz na odwrót :!:


(system) #13

aju właśnie to pisałęm wyżej na głównej stronie raz na jakis czas zaaktualizują


(Zielo1986) #14

no to jak w koncu :roll:


(aju) #15

neo512 również to napisałem wcześniej tylko nie chce aby post Robinhio wprowadzał w błąd.

Najbliższe prawdzie są informacje w panelu neostrady


(system) #16

aju tak, choć coś ostatnio szwamkuje... :?


(Micromac) #17

aju

W panelu neostrady w dziale transfery licznik stanął. W moim przypadku pisze tam:

  • suma ściągniętych w tym miesiącu danych: 3167.52 MB do dn. 08.07 i utrzymuje sie tak od jakiegos czasu czyli nie jest odswiezany a o tym pisałem.

Na liczniku na stronie głownej neoastrady pisze mi 6, 11 GB a wiec biorąc poprawkę zgadza sie z iloscia sciagnietych przeze mnie plików w tym miesiacu.

Wiec nie wiem o jakim błedzie z mojej strony piszesz.


(aju) #18

Robinhio na stronie głównej neo również mam informację iż do dnia dzisiejszego pobrałem 6.09 GB co jest po prostu absolutną bzdurą.

Zresztą nie pierwszy raz licznik ten pokazuje błędny odczyt.

Z tego nawet co pamiętam to wypowiadał się na forum.neostrada.info pracownik TP i powiedział że licznik ten ma za zadanie pokazywać informacje właśnie z panelu tylko coś to zbytnio nie działa.

Bynajmniej lecąc dalej: w panelu sterowania mam info że pobrałem 900MB i to jest jak najbardziej prawdziwe.

Gdyż nigdy do 20 dnia miesiąca nie przekraczałem 3GB pobranych danych.

Tak więc wniosek pozostaje tylko jeden :slight_smile:


(Mighty Ducks) #19

screen2nl.jpgTaki wynik mam na stronie głownej Neostrady,a w panelu pisze że pobrałem 3329.4GB, a w AutoCennect - screen4it.jpg. Najważniejsze jest to co w panelu bo na stronie liczniki są od większego święta aktualizowane, chociaż w panelu nie doliczyli mi już 3 dzień pobranych danych. Czasami w panelu mam ponad 7GB(neo256)a dalej mam full transfer.


(Micromac) #20

Szwankuje i tu i tutaj ale w tym miesiacu czesciej odswiezany jest na stronie głownej. Trzy dni temu mialem 3 GB sciagnietych a dzisiaj juz 6,11. Pobierałem dystrybucję Linuksa i obliczyłem ile GB mam juz sciagnietych. Wiec jak zajrzałem wczoraj i dzisiaj do panelu to pisało tam 3167.52 MB a wiec to niemozliwe abym tyle sciagnał po 3 dniach. Wniosek taki ze teraz cos nie tak jest w panelu czyli tak jak napisał Mighty Ducks, ze nie doliczyli.