Neostrada - lagi i wachanie się szybkości łącza


(Konrad Jestem) #1

Witam.

Mam 1Mb Neostradę TP >.<, mieszkam 36km od Krakowa - w Olkuszu - i od mniej więcej miesiąca internet działa okropnie. Wirusów nie mam na pewno. Ping przeważnie wychodzi taki: "bajtów=32, upłynął limit czasu żądania, bajtów=32, upłynął limit czasu żądania, bajtów=32, upłynął limit czasu żądania" itd. Taki ping uniemożliwia mi granie w grach online. Poza tym przed chwilą sprawdzałem szybkość łącza, raz wyszło 212kb/s, potem 5520kb/s, a następnie, aż do teraz około 1000. Powiedzcie mi czy to jest wina Neostrady, czy czegoś innego, i co się dzieje? Do tego czasu internet działał dobrze :confused:

Co mogę w tej sprawie zrobić?


(Iwagreg) #2

Witam , cóż mam to samo i też od miesiąca . Zresztą nie tylko ja tak mam ale wszyscy moi znajomi z Przemyśla i okolic . Na 0800 102 102 mówią , że prowadzone są prace modernizacyjne , tylko nie wiadomo kiedy się skończą i czy przyniosą wymierne skutki tepsie . Znam parę osób które z tego powodu mają zamiar zerwać lub nie przedłużać umowy . Co można zrobić ?

1 zgłosić oficjalną skargę na działanie usługi neostrada .

2 zgłosić reklamację i odzyskać parę złotych w związku ze źle działającą usługą neostrada .

Ja już to zrobiłem , powodzenia i cierpliwości do usługodawcy.

ps.

3 poszukać innego dostawcy internetu .


(Badurs) #3

no neostrada ma teraz mocne wachania predkości ale użyj :szukaj:


(Konrad Jestem) #4

(Łyha89) #5

Dostęp do Internetu za pomocą usługi TP SA NEOSTRADA ostatnio bardzo się popsuł, okazuje się że sieć jest przeciążona.

Telekomunikacja Polska SA oczywiście sobie nic z tego nie robi, bo jak zwykle klienta ma w głębokim poważaniu! !!

Jeżeli jesteś użytkownikiem Neostrady i widzisz, że w godzinach popołudniowych nie masz takiej prędkości, za jaką płacisz - zgłoś reklamację!

Żeby to zrobić, należy:

  1. zadzwonić pod numer 0800 102 102 i powiedzieć, że nie ma na komputerze wirusów, szpiegów i komputer jest czysty, i w godzinach popołudniowych Internet prawie że nie działa, a monter TP SA powiedział że sieć jest przeciążona. Dostaniemy numer zgłoszenia i zapisujemy go;

2 dzwonimy pod numer 9393 i zgłaszamy reklamację, podajemy nr zgłoszenia i czekamy na kontakt.

Sąsiadowi obniżyli 60% opłaty za Internet, który i tak prawie nie działa.

Dzwońcie i reklamujcie, ponieważ w innym wypadku nigdy nie wymienią urządzeń i już zawsze net będzie nam działał tak słabo!


(Acem) #6

Odgrzewam kotleta:

Hejka od nowego roku cała sieć neo na 83.29.x.x jest przeciążona. Co dziwne czasami nadaje mi IP 83.10.x.x i wtedy wszystko śmiga - czyli widać, że ktoś nie umie tego skonfigurować i dlatego tak się dzieje. Wydzwaniałem wiele razy do TPSA, technicy przyjeżdzaja i rozkładają ręcę :). Jeśli ktoś ma podobny problem zgłaszajcie awarię, może jak będzie dużo zgłoszeń wtedy coś zrobią.


(Zdzichorowerzysta) #7

Odgrzewam kotleta:

Już trzeci dzień mam te cholerne lagi na neostradzie! Jak w cmd.exe wpisuję ping google.com to mam 58ms 58ms request time out. 58ms albo 243ms request time out request time out 60ms. To nie wina routera bo na komputerze hoście jest tak samo. Nie mogę przez to grać w DotA :-x klikam żeby ludzik gdzieś poszedł, a ten w ogóle się nie rusza, po czym albo ginę albo po kilku sekundach mam disconnect from the server. Samo google wczytuje mi się z 7 sekund :expressionless:

już na kilku kontach dostałem bana przez te lagi


(Acem) #8

gubienie pakietów 10-20% mam od ponad roku (spradzane na kablu nie wifi), okolice Krakowa, co dziwne czasami Neostrada przydziela mi inny IP z puli IP 83.10.x.x to wtedy nie ma gubienia pakietów, a internet chodzi jak burza. Wnioskuję, że jest gdzieś przeciążona centrala pod Krakowem lub coś nie umieją skonfigurować żeby to dobrze działało. Napewno to nie jest wina u mnie.