Mam ten sam problem, co kiedyś pewien forumowicz (problem-neostrada-livebox-rozlanczanie-internetu-t277655.html). Z lifeboxa korzystam na dwóch laptopach. Na tym laptopie, na którym zainstalowany jest livebox internet co jakiś czas się rozłącza. Natomiast na drugim laptopie (z racji tego, że livebox został zainstalowany na pierwszym, to na drugim nie trzeba) działa idealnie.
Zainstalowałam program HiJack. Czy mógłby ktoś sprawdzić mi ten log:
Droga użytkowniczko, jeżeli “zainstalowałaś” Liveboxa na jednym komputerze, to rozumiem, że połączyłaś komputer i Liveboxa przy pomocy kabla USB, a wtedy nie ma co się dziwić, że połączenie się zrywa. Podłącz oba komputery przy pomocy kabla sieciowego LAN lub użyj wbudowanego w Livebox hotspotu WiFi, aby łączyć się z siecią bezprzewodowo.
Nie używam kabla USB, mam kartę bezprzewodową WLAN. Liveboxa zainstalowałam z płyty która znajduje się w zestawie Neostrada Livebox (zgodnie z instrukcją obsługi )