Neostrada (live box) - spory dziwny problem


(Kamil Ciszek) #1

Czesc,

pisze do was wykorzystujac okazje ze jeszcze neostrada działa. Od paru tygodni mam problem z połączeniem się z siecią neostrady ( posiadam nową (?) rewelację live box tp ) , ewentualnie gdy już się do niej podłącze działa ona ok. 20 minut - dziennie.

Aktualnie wygląda to tak :

beztytu322usa0.png

, gdy nie mogę się połączyc różnica jest taka , że wysłano 0 pakietów , odebrano 0 pakietów ( rekord w tym przypadku było 5 :wink: ) Siła sygnału zawsze jest na poziomie Dobra/Bardzo dobra . Czasami , na okres hmmm 10 minut niweluje restart tego pudła , ale gdy robie to do ok 20 razy dziennie to tez z czasem nie pomaga :stuck_out_tongue: . Co śmieszniejsze numer pomocy technicznej neostrady nie działa od tygodnia :? . Może macie jakieś sposoby techniczne by to zmienic ? Opłaca sie moze kupic nowe Wifi ? Moze trzeba zmienic pudło ? A moze to inny problem ? Pomozcie.... ( spece z TP , przy wczesniejszych kontatktach mówili że mam zawirusowany komputer - mylili się :mrgreen: )

--- edit ----

Chce jescze napisac , ze w przypadku gdy nie działa mi internet próbuje naprawiac połączenie ( jest taka opcja ) zazwyczaj nie pomoaga to wcale

pisze , że - nie można połączyc sie z siecia bezprzewodową , albo nie moge pobrac adresu IP . Czasami wyłączam takze modem i zalaczam spowrotem - to tez nie pomaga.... ( szkoda mi płacic za takie g....no , ale na mojej wiosce tylko to ma szanse do użytkowania )


(Kobra10) #2

Strasznie mało danych technocznych podałes.

sprawdź w panelu konfiguracyjnym liveboxa jak tam wyglada stan połączenia ADSL. czy lest włączone itd, itp. sprawdz jak w panelu wyglada Lista wpisów DHCP.

hmmm jezeli nadal bedzie doopa - polecam złożyć reklamacje i niech wymienią na nowy. jeżeli to nie pomoże to proponuje zakup routera WiFi.

pozatym te problemy zaczeły sie od momentu zakupu livebox, czy miałes juz wczesniej?? bo może masz jakieś problemy na lini ??

looknij także na firewall czy Ci połaczenia nie brakuje.

P.S. pozatym sprawdz kompa dokładnie bo patrząc na załączony screen - w tak którkim czasie połaczenia strasznie dużo pakietów odebrałes.......


(Skwaro) #3

Ja również posiadam liveboxa ale nigdy coś podobnego mi się nie przytrafiło.

Ja nieszczęśnikiem nie jestem - liveboxa mam od zeszłorocznych wakacji i ani razu nie miałem z nim problemów.

ckamil prawdopodobnie masz uszkodzonego więc zadzwoń na numer pomocy technicznej, a jeśli nie będą w stanie niczego zrobić, to zażądaj, aby przysłali kogoś - od czego w końcu są.

Sam załatwiłem takie coś koleżance, więc problemów nie powinno być.

Możesz także wymienić liveboxa i zobaczyć, czy nowy będzie działać - a jak nie będzie, to coś nie tak masz z komputerem.

Speców z infolinii nie słuchaj - wirusy to ich podstawowa wymówka. ;]

Z TP trzeba być twardym, a w najlepszym przypadku nawrzeszczeć (nie całkiem dosłownie) do słuchawki i zagrozić, że złoży się reklamację i przejdzie np. na Netię. TP jest teraz przez nią zagrożona, więc po usłyszeniu samego Netia powinna zaraz wziąć się do pracy i jeszcze pizzę na jej koszt przysłać. :wink:

Pozdrawiam.

Złączono Posta : 25.02.2007 (Nie) 13:35

O, takie coś również ani razu mi się nie przytrafiło.

Z p2p pobieram masę rzeczy. Nic oczywiście się nie restartuje, więc nie wiem jak to wytłumaczyć.

Może mam szczęście co do TP (odpukać i odpluć).


(Kamil Ciszek) #4

Problem mam od jakichś 2 tygodni , wcześniej było wszysto w porządku

Sprawdziłem 2 skanerami on-line ( pandą i mks ) - nic nie znalazło.

Prawdopodobnie tak zrobię...

Z miłą chęcią bym to zrobił , ale to moja jedyna alternatywa :stuck_out_tongue:

hmm , a jak to zrobic ? Nie mam żadnego panelu Live Box'a - mam panel GIGA-BYTE czy cos takiego...


(Kobra10) #5

wpisz w przeglądarke. 192.168.1.1

login: admin

hasło: admin


(Kamil Ciszek) #6

Dzwoniłem do pomocy technicznej - live box w porządku , to co wyżej napisałeś też ( tak stwierdzili :stuck_out_tongue: ) a internet - dalej doopa . Dziś do 18.00 mam czekac - jeżeli nie naprawia pod stroną techniczną ( oczywiscie siedzac w TP-sie :stuck_out_tongue: ) mam sie kontaktowac ponownie :twisted: W cuda nie wierze , ale poczekam.


(Kobra10) #7

ha ha ha ha no zabiłes mnie tym pytaniem ;D :smiley: :smiley:

livebox tak samo jak zwykła neo ma zmienne IP, bo livebox to tylko ROUTER :smiley:

P.S. nie ma róznicy czy stałe czy zmienne IP, bo adresy i tak sa przechowywane w bazie danych operatora.

bardzo nie ładnie piracic :smiley: :smiley:

NO IP lub zabawa z proxy, ale nic nie daje Ci 100% "ukrycia sie :smiley: :smiley:


(Asterisk) #8

Wydzielono podczepki