Neostrada.. odwieczny problem z wolnym internetem


(Marcin0392) #1

Witam

Mój problem polega na tym, że od czasu do czasu na parę dni, tygodni Neostrada w godzinach mniej więcej 15/16 - 22/23 zaczyna zamulać... transfer spada do minimum, ping dochodzi do 400-500. Strony otwierają się bardzo długo. Dzwoniłem do Neostrady już nie raz :stuck_out_tongue: niestety nigdy nie byli w stanie mi pomóc. Obiecali kilka razy, że sprawdzą przez noc moją linie, ale to nic nie pomagało. Nie mam na pewno żadnych wirusów :confused: Ciekawe jest również to, że kolega mieszakący na mojej ulicy ma ten sam problem i to w tych samych momentach. Inny kolega zaś, również posiadający Neostrada takich problemów nie ma mimo, że mieszka bardzo blisko mnie. W czym może tkwić problem. Bardzo proszę o odpowiedzi :slight_smile:


(Sebos99) #2

Przeciążenie na łączach telekomunikacji. Było na tym forum setki razy. Zgłoś reklamację do TP.


(niezDarek) #3

niedawno opisałem w sprawdzonych poradach jak łatwo rozwiązać umowe na czas określony z tp lecz niestety wywalili post nawet nie wiem czemu


(Konradmb) #4

A jak to zrobić ? :smiley:


(niezDarek) #5

Aby była możliwość zerwania należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:

1.Zgłosić problem z niedziałającą usługą na Infolinii Technicznej pod numerem 0800 102 102 co zostanie odnotowane w postaci zgłoszenia w formie "ZP/ABC/123".

2.Po otrzymaniu odpowiedzi na powyższe zgłoszenie umówić się na wizytę montera w przypadku gdy usługa nadal nie działa.

3.Jeżeli otrzymamy informację od montera, że nie ma możliwości aby usługa działała w sposób prawidłowy to możemy rezygnować już z usługi NeostradyTP.

W reklamacji dopisałem jeszcze, iż wszelkich nieprawidłowości wynikających z niedotrzymania umowy przez TPSA będę dochodził na drodze sądowej. To co robi TEPSA jest niczym innym jak świadomym wyłudzaniem pieniędzy... Najważniejsze by wszyscy zainteresowani i kiwani nie działali w pojedynkę...

Zgodnie z paragrafem 4 punkt 1 i 2 TPSA po przeprowadzeniu kontroli technicznej oraz przygotowaniu linii telefonicznej i zgodnie z paragrafem 11 punkt 4. ZOBOWIąZAłA SIę do świadczenia usługi Neostrada np.1024 kb/s. Zgodnie z paragrafem 11 punkt 4 podpunkt 2 " TPSA zapewnia abonentowi i zobowiązuje się do okresowych przeglądów stanu technicznego pracy łącza oraz sprawdzania parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary oraz eliminowanie usterek " -czyli; nie powinno dojść do sytuacji zaniżania transferu poniżej tego zawartej w umowie oraz tym bardziej, że brak jest w umowie z TPSA sprecyzowania czasu okresu i cyklu konserwacji i jego czas. Biorąc pod uwagę tylko te paragrafy wystarczą w sądzie, gdyż tylko ta droga jest jedyną w wojnie o swoje prawa. Oczywiście z poradą Federacji Konsumentów. Osobiście nie zgadzam się na taką propozycję czyli 1/2 ceny gdyż nie było nawet połowy transferu, a umowa opiewa na cały czyli w mojej sytuacji 1 Mega.

ma nadzieje że wam też się uda jeśli jesteście nie zadowoleni z usług świadczonych przez TP

(jesli administacja, moderatorzy forum usuna ten post prosze abycie napisali mi na PW przyczyne wtedy będe wiedział co nie tak zrobiłem i prze nie pisac że np. złamałem regulamin lecz dokładny punk regulaminu)

POWODZENIA