Mój problem polega na tym, że od czasu do czasu na parę dni, tygodni Neostrada w godzinach mniej więcej 15/16 - 22/23 zaczyna zamulać… transfer spada do minimum, ping dochodzi do 400-500. Strony otwierają się bardzo długo. Dzwoniłem do Neostrady już nie raz niestety nigdy nie byli w stanie mi pomóc. Obiecali kilka razy, że sprawdzą przez noc moją linie, ale to nic nie pomagało. Nie mam na pewno żadnych wirusów Ciekawe jest również to, że kolega mieszakący na mojej ulicy ma ten sam problem i to w tych samych momentach. Inny kolega zaś, również posiadający Neostrada takich problemów nie ma mimo, że mieszka bardzo blisko mnie. W czym może tkwić problem. Bardzo proszę o odpowiedzi
Aby była możliwość zerwania należy postępować zgodnie z poniższą instrukcją:
1.Zgłosić problem z niedziałającą usługą na Infolinii Technicznej pod numerem 0800 102 102 co zostanie odnotowane w postaci zgłoszenia w formie “ZP/ABC/123”.
2.Po otrzymaniu odpowiedzi na powyższe zgłoszenie umówić się na wizytę montera w przypadku gdy usługa nadal nie działa.
3.Jeżeli otrzymamy informację od montera, że nie ma możliwości aby usługa działała w sposób prawidłowy to możemy rezygnować już z usługi NeostradyTP.
W reklamacji dopisałem jeszcze, iż wszelkich nieprawidłowości wynikających z niedotrzymania umowy przez TPSA będę dochodził na drodze sądowej. To co robi TEPSA jest niczym innym jak świadomym wyłudzaniem pieniędzy… Najważniejsze by wszyscy zainteresowani i kiwani nie działali w pojedynkę…
Zgodnie z paragrafem 4 punkt 1 i 2 TPSA po przeprowadzeniu kontroli technicznej oraz przygotowaniu linii telefonicznej i zgodnie z paragrafem 11 punkt 4. ZOBOWIąZAłA SIę do świadczenia usługi Neostrada np.1024 kb/s. Zgodnie z paragrafem 11 punkt 4 podpunkt 2 " TPSA zapewnia abonentowi i zobowiązuje się do okresowych przeglądów stanu technicznego pracy łącza oraz sprawdzania parametrów łączy poprzez bieżące, cykliczne ich pomiary oraz eliminowanie usterek " -czyli; nie powinno dojść do sytuacji zaniżania transferu poniżej tego zawartej w umowie oraz tym bardziej, że brak jest w umowie z TPSA sprecyzowania czasu okresu i cyklu konserwacji i jego czas. Biorąc pod uwagę tylko te paragrafy wystarczą w sądzie, gdyż tylko ta droga jest jedyną w wojnie o swoje prawa. Oczywiście z poradą Federacji Konsumentów. Osobiście nie zgadzam się na taką propozycję czyli 1/2 ceny gdyż nie było nawet połowy transferu, a umowa opiewa na cały czyli w mojej sytuacji 1 Mega.
ma nadzieje że wam też się uda jeśli jesteście nie zadowoleni z usług świadczonych przez TP
(jesli administacja, moderatorzy forum usuna ten post prosze abycie napisali mi na PW przyczyne wtedy będe wiedział co nie tak zrobiłem i prze nie pisac że np. złamałem regulamin lecz dokładny punk regulaminu)