Neostrada pada


(Mister Wojtek) #1

Witam!

Mam taki cholerny problem.. :frowning: neostrada mi pada co chwile.. nie zrywa polaczenia... diody pala sie na zielono czyli wszystko niby jest OK.. tylko ze internet przestaje co chwile dzialac.. :frowning: zadzwonilem na blekitna linie.. jutro maja dac znac co jest.. ale pewnie powiedza ze wina lezy w zle skonfigurowanym oprogramowaniu u mnie.. :evil: sprawdzilem... nie ma wirusow.. robakow.. wszystko jest ok.. zmienilem firewalla.. "sygate personal firewall pro" na "agnitum outpost pro".. poniewaz kiedys byly podobne objawy.. a okazalo sie ze "zone alarm" blokował neta.. :evil: :evil: Macie jakis pomysl? moze lacza telekomunikacji sa przeciazone? kolega tez ma taki problem.. czy ktos z Was tez ma??

Pozdrawiam!


(JNJN) #2

Poczytaj tu:

http://neostrada.info/instalacja.php

http://turbokrecik.neostrada.pl/

Sprawdz instalacje telefoniczną domową , sprawdz usługi uruchomione na centrali.sprawdz filtr.

Niech TPSA sprawdzi linie.

Czy diody na modemie świecą światłem ciągłym.

Zrezygnuj z aplikacji TPSA i ustaw firewal,najlepiej aby w systemie był jeden.


(Mister Wojtek) #3

tak, świecą ciągłym zielonym światłem.. jest to modem thomson SpeedTouch 330.. podlaczony pod USB.

juz dawno zrezygnowalem..

:lol: uzywam programu CiDial 2.3

mam zainstalowany tylko "outpost pro", wylaczylem ten z dodatku SP2 do Windows'a XP. A w jaki sposob najlepiej ustawic ten firewall?


(fiesta) #4

Najpierw to wyłacz obydwa fire i sprawdź czy dalej nie ma połązenia z netem. Jeśli tak jest to nie jest t o wina tych aplikacji.


(Mister Wojtek) #5

Niestety w dalszym ciagu polaczenie po chwili sie zrywa.. ale to dziwne.. bo przez jakis czas dziala.. :shock:


(system) #6

z tego co piszesz to polaczasz sie z neostrada i po jakis 10 sekundach sie rozlacza ?

Wlacz Explorera wejdz w pilk i wlacz pracuj z trybie online

Ja mialem kiedys przez pomylke pracuj w trybie offline i tak mi sie dzialo

Pozdrowienia 8) :smiley:


(Jtadnr) #7

Problem nie lezy w oprogramowaniu.

Przestaw na karte sieciowa, to powinno rozwiazac problem, jezeli sie nie da bo modem nie ma takiej opcji to reklamuj modem u providera.


(Mister Wojtek) #8

Dzieki wszystkim... dzis wszystko jest OK... zobaczymy na jak dlugo.. :x wiec to jednak wina telekomunikacji.. :evil: :evil:


(Rybka77) #9

hej, mam to samo... mister_wojtek co zrobiłeś?


(Mister Wojtek) #10

Rybka77, u mnie byl problem z winy Telekomunikacji Polskiej.. siec byla przeciazona.. moze u Ciebie jest teraz to samo.. zadzwon do nich i zglos reklamacje.. u mnie tak bylo przez caly dzien.. nastepnego dnia bylo wszystko OK.. ja nic nie zrobilem.


(Rybka77) #11

ale u mnie to już trzeci dzień...


(Mister Wojtek) #12

Przeskanuj kompa jeszcze tymi antywirusami on-line:

http://housecall.trendmicro.com/

http://skaner.mks.com.pl/

http://www.pandasoftware.com/activescan ... IdPais=152

http://support.f-secure.com/enu/home/ols.shtml

http://www.ravantivirus.com/scan/

ściągnij program stinger ze strony: http://vil.nai.com/vil/stinger/

oraz pestpatrol: http://www.download.com/PestPatrol/3000 ... ag=lst-0-1

i przeskanuj nimi kompa.

Sprawdz w menedżerze zadań, ktory uruchamiasz Alt+Ctrl+Del czy masz jakies podejrzane procesy.. wyszukaj dany proces w http://www.google.pl i tam bedzie napisane czy to nie jest przypadkiem jakis robak.. bo teraz robaki internetowe powoduja takie objawy (rozlaczaja neta po jakims czasie) jesli dany proces bedzie procesem wirusa to mozesz go usunac przy pomocy programu "hijack this" (np. ze strony: http://www.spychecker.com/program/hijackthis.html) .. mozesz tez latwo utworzyc "log" w tym programie i wyslac na to forum.. a ktos sprawdzi czy masz tam jakies wirusy.. i poradzi Ci co mozna usunac.

Good Luck.. :lol:


(Ehtleef) #13

ja tez miewalem problemy z neo, to znaczy rozlanczala sie bez powodu

tylko u mnie wydaje sie ze glownym problemem byl kabel dochodzacy do budynku, od czasu gdy go wymienili neo rozlancza sie naprawde sporadycznie raz na dwa tygodnie.

Sprobuj zadzwonic do obslugi klienta i powiedz ze jak rozmawiasz przez telefon to masz trzaski, niewyraznie slyszysz itp.


(Rybka77) #14

podobno rzecz ma się tak: /wklejam z innego forum/

"Udalo mi sie w koncu dodzwonic do kompetentnej osoby na infolinii neostrady i w

koncu wiem o co w tym wszystkim chodzi - to trojan zapychajacy polaczenie.

Nalezy zainstalowac Zone Alarm i powinno byc OK jak u mnie teraz"