Neostrada - przerywanie połączenia


(Darek131) #1

Nie jest to wielki problem, ale denerwujący. Mam neo 1 Mb/s i co jakiś czas (czasem trzy razy na dzień) odłącza mnie i kontrolka zaczyna migać. Następuje to o różnych godzinach. Czasem przed południem, około godziny 16 (a nawet 17).

I ciągle się zastanawiam, czy to wina mojego komputera, czy oni przeprowadzają procedure synchronizacji (ta migająca kontrolka). Wirusów nie mam, a rejestr także jest czysty.


(Krzysieek88) #2

Korzystasz z aplikacji dostępowej neostrady ?

Możliwe że to wina w/w aplikacji, oczywiście jeżeli wina nie leży po stronie TP.


(Sebos99) #3

zacznij od tego


Proszę chować długie linki

Asterisk


(Asterisk) #4

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na konkretny, używając

funkcji icon_edit.gif


(Darek131) #5

Tak. Nie jestem w sieci lokalnej. Tylko internet w domu prywatnym.

Niestety nie mogę się zgodzić z tymi punktami. Pracuje mi się na neostradzie fajnie i nie mam powodów do narzekań. Obecnie tylko ten jeden w pierwszym poście. Tak wszystko chodzi i działa poprawnie.

Czy wina leży po stronie TP? Tego nie wiem, gdyż chce się najpierw dowiedzieć, czy ktoś miał podobny problem.


(Ford Fokus) #6

Jeżeli jest to 2 - 3 razy na dzień to jest to normalne. Oczywiście możliwe, że winna jest aplikacja neostrady, możesz używać autoconnecta.


(Darek131) #7

Dziś zdarzyło się to już chyba z pięć razy. Spróbuje przeinstalować ją, może to coś da.


(efazeti) #8

wina raczej nie leży po Twojej stronie a po stronie tepsy

ostatnio chyba nie wyrabiają bo neo coraz gorzej chodzi

transfer momentami jest tragiczny no i czasem (lub częściej) modem traci synchronizacje


(Laszjwrz) #9

Neostrada ma dynamiczne IP więc raz na dobę się rozłącza. Też mam problemy tego rodzaju, ale nie korzystam z aplikacji dostępowej Neo - zainstalowałem tylko stery do modemu.


(Sebos99) #10

Miałem podobny problem, rozłączało mi się kilka razy dziennie. Usunąłem aplikację tp i problem zniknął. Więc zrób tak jak tam pisze...


(Darek131) #11

Przy 512 Mb/s mi tak nie robiło. Sądze, że może to być wina modemu. Spróbuje podłączyć nowy, przed ponowną instalacją.

Złączono Posta : 25.11.2007 (Nie) 19:13

Usunąłem aplikacje TP, zainstalowałem Autoconnecta i nic. Dalej to samo. Przed chwilą mnie trzy razy pod rząd odłączył.