Neostrada Rozłączający sie Internet

Witam, Posiadam Neostradę 1,3 MB

Modem: ZXDSL 852

Mam pewien Problem, i pytanie jak temu zaradzić…

Mianowicie:

Wszystko mam poprawnie zainstalowane, uruchamiam aplikację neostrady i podłączam się, internet jest, lecz po jakimś czasie (ten czas nie jest cały czas taki sam może się to stać po 10 min a może po 5h) internet wyłącza się.

Diody na Modemie świecą tak jakby internet był, ale go nie ma, po tej sytuacji muszę odłączać modem od komputera ponownie go podłączyć, lub zresetować komputer. Jest to strasznie uciążliwe bo to się dzieje nawet po kilkanaście razy dziennie.

Czym to może być spowodowane i jak temu zaradzić ?

Na początek wywal aplikacje Neo. Instrukcja.

Witam.Tak jak wyżej sam miałem takie problemy popieram! !!

Okey, zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją.

Poczekam i zobaczę efekty :slight_smile:

@Jeżeli problem nadal będzie się powtarzać napiszę.

Ja mam Samo połaczenie o nazwie ZTE ZXDSL 852 bez aplikacji neo

dołączam sie do tematu przed chwilą z 6 razy restartowałem kompa żeby sie net włączył

taka sama konfiguracja 1,3 mbps i ten sam modem chodzić chodzi pełna parą

co zrobić? 2 mies. temu dałem kompa do naprawy.ztwioerdzono że to dysk ma badsektory wyminili dysk to samo co robić na teraz bo za 2 lata zmieniam na TK TELEKOM

bo mam umowe 2 lata a kupowalem w 08.2007

Również też taki problem miałem. Złożyłem kilka razy reklamacje i chodziło jak należy… Na szczęście już nie muszę się tym martwić bo zrezygnowałem z tego niby internetu :smiley: Pozdrawiam

Niestety problem się powtórzył ;/

A już myślałem :stuck_out_tongue_winking_eye:

Więc jakieś inne pomysły ?

Podaj log z Hijackthis

W logu nic nie widzę

U mnie było podobnie, Internet znikał, nie pomogły nowe sterowniki a telefon do Biura Obsługi i poważna rozmowa z nimi- jak ręką odjął!

Dodaję jeszcę 2 Logi:

SilentRunners:

http://wklejto.pl/7857

ComboFix

http://wklejto.pl/7858

W logach nic nie widzę

Reptile ReX , luzikseba , zadzwońcie do TPsy niech przyjdzie instalator zobaczy czy z linią jest ok, u mnie był stwierdził, że stara instalacja, poprowadziłem nową i problem dalej występował i dopiero poważna rozmowa pomogła, zróbcie tak samo, może wina nie leży po Waszej stronie a po stronie operatora.

modem… to tylko wina modemu !!