Witam, mam znów problemy z tym moim netem mam je nie mal że od początku od kont go mam…
Dzisiaj po 13 internet zaczął się rozłączać… na pasku zadań ikonki neta pojawił się żółty trójkąt z wykorzyknikiem i po najechaniu był napis iż “Nie można połączyć się z internetem” po jakimś czasie znów internet wrócił i znów się rozłączył…nie zdążył wrócić rozłączył…Ja nie wiem ale coś mnie z nim trafi … no …
Zrobiłem kilka screenów wykresu działania neta , oraz ping - tracert i jak w tym czasie wyglądał wykres sieci screeny niżej :
pisałem kilkanaście razy na różnych forach w sprawie tego dawałem screeny z ping/tracert ale no nic … nie dało …
nie jestem adminem tej sieci,takowego wiecznie nie ma… może ktoś z Was będzie wstanie powiedzieć mi co ja mam z tym zrobić aby się tak nie robiło …bo co jak co ale to trochę wku… jest …
Najpierw sprawdź kabel łączący twój komp z routerem bo to może być jedna z przyczyn.Zapytaj czy takie same problemy mają pozostali ,udziałowcy " tego łącza.Jeśli tak to winne jest łącze Neo a jeśli nie -to tylko u siebie musisz szukać czyli od routera do Twojego PC. Jak sprawdzisz daj znać .
Wiem że inni też mają zresztą oni mało korzystają to rodziny gdzie są osoby starsze ode mnie ;p u nich ponad 20 mają inne rzeczy do roboty niż komputer
sla17 właśnie dlatego nie mogę do nich zadzwonić . ale sam zrozum 30zł miesięcznie za 10mb to nie drogo ;p tylko są skutki uboczne.
@up też podejrzewam okablowanie , admin miał się tym zająć juz dawno ale widać w dupie to ma …
Ja podejżewam switcha bardziej takie /cenzura/ plastikowe nie raz widziałem że ten plastik z ciemniał od gorąca … podejrzewam że się to przegrzewa i stąd rozłącza … ale cóż , admin nic nie robi … on jak jest w domu raz na kilka miesięcy to góra. .
No czyli chyba nic nie mogę Ci poradzić jak - zapytać ludzi z tej samej klatki/ulicy mających neostradę, czy u nich chodzi normalnie, jeśli działa u nich OK - no to niestety musisz się dogadać z osobą udostępniającą