Witam. Już na wstępie zaznaczę że używałem forumowej szukajki…Znalazłem same posty o rozłączającej się Neostradzie przez jakieś błędy. Może niedokładnie szukałem, nie wiem… Przynajmniej próbowałem
A co do problemu samego w sobie…Otóż warto zaznaczyć że problem występuje u koleżanki (ja nie mam neo) dlatego nie chciałem eksperymentować żeby jej czegoś nie zepsuć. Chodzi o to że co jakiś czas Neostrada się rozłącza automatycznie i wyskakuje okienko że połączenie zostało zerwane i czy chce je wznowić. Okienko nie jest błędem systemowym ani nic podobnego, jest normalnym okienkiem od programy z Neostrady. Z tego co pytałem się innych znajomych u nich ten problem nie występuje. Z tego co mi jeden z nich powiedział chodzi tu o nieprawidłową konfiguracje, ale nie potrafił mi wyjaśnić dokładniej o co chodzi. Dlatego zgłaszam się z prośbą tu: Jak można rozwiązać ten problemik…bo to lekko denerwujące dla niej…
No właśnie wolałbym uniknąć usuwania tej aplikacji od TP…jakoś na “obcych” kompach boje się robić takie rzeczy bo już kilka razy coś się kopneło jak robiłem jakąś rzecz która u mnie bez problemu chodzi… Ale w ostateczności zastosuje się do tych porad.
Connection Booster Wizzard potrafi skonfigurować jakiekolwiek połączenie – modemowe, ADSL, Cable, DSL i LAN – do szybszego przeglądania stron, gier sieciowych i ściągania plików. Optymalizuje również Internet Explorera do większej stabilności. Zapewnia też większe bezpieczeństwo połączenia i zapobiega automatycznemu rozłączaniu.