Neostrada się rwie!


(Filifera) #1

Witajcie.Mam problem z Neostrada. Nie wiem z jakiego powodu co jakiś czas, raz jest to 12 godzin raz 30 minut rwie mi się połączenie z netem.Zgłaszalem już wielokrotnie do serwisu i za każdym razem niby sprawdzali linię , resetowali moją kartę w tpsa itd i wszystko według nich jest ok. Po ostatnich "jajach" kiedy sugerowano mi , że to mój system nawala wgrałem system z kopii ghost sprzed kilku ładnych miesięcy to jest dosłownie sześc tygodni po instalacji neo na komputer i problem wystepuje nadal. Doradżcie gdzie szukać przyczyny . Po rozłączeniu nawet gdy pracuje autoconekt też się nie połączy bo komputer zdalny nie odpowiada. pomocy.moze coś nie tak w konfiguracji połaczenia ???nie mam standartowej aplikacji tepsy(odinstalowałem) chodzi na skonfigurowanym połączenju ręcznie.

system xp pro (ntfs)


(boczi) #2

A masz jakiś wyszczególniony numer błędu?


(Maniooo666) #3

Witam,

niestety na 99% jest to wina TP SA. Też używam Neostrady, lecz zdaża mi się to raczej rzadko.

Najczęściej jest to związane z pracami konserwacyjnymi.

Problem w tym, że mieszkam na Pomorzu, i tu mi się to przytrafia sporadycznie,

natomiast znajomi z południa (okolice Krakowa) mają problem podobny do Twojego.

Na grupach dyskusyjnych często narzekają też ludzie z okolic Trójmiasta.

Pozostaje chyba tylko liczyć na poprawę i no i co jakiś czas zmyć im głowy. :wink:


(Qbek50) #4

najlepiej to dzwonić po 10 razy dziennie i truć im .... Bo inaczej z tymi ludźmi się nie dogadasz :?


(Harry666) #5

masz racje ! calkowitą !

oto "urok" tego kraju :shock:


(Qbek50) #6

niestety z TP tak jest. Pomińmy to że niektórzy wogóle się na rzeczy nie znają :D. Mój kolega miał taki sam problem jak guliwer i dopiero po kilkunastu telefonach zaczęli coś grzebać na lini, no i wszystko gra. 8)


(Canaletto) #7

zwykle jest to wina przeciązenia linii, sam mam neostrade i tak czasami bywa, dziwi mnie tylko że w tak duzym miescie jak twoje taki problem istnieje


(Maniooo666) #8

po co śmiecicie. Chcecie ponarzekać na TePse, to SB lub PW. :wink:


(Qbek50) #9

wskaż mi miasto lub wieś gdzie wszyscy są zadowoleni z Telekomuny ? :wink:


(Javorkw) #10

Dzwonienie nic nie da. Pewnego razu miałem problem z zainstalowaniem modemu pod linux’em to 2 dni dzwoniłem to kazali mi dzwonić później, aż będzie jakiś tam kolo. Trafiłem w końcu na kolesia, który i tak nie miał pojęcia co zrobić. Ludzie pracujący w pomocy techniczne TP są nie wyszkoleni.

Pozdro


(lazikar) #11

spox ale jak jest problem to musza coś zrobić. Taka ich rola więc jest po co dzwonić. :smiley:


(JNJN) #12

Modem masz podłączony przez USB.

Jak tak to wgraj najnowszy pakiet do obsługi płyty głównej.

Sprawdz w menadzeże urządzeń w sekcji Kontroler UMSZ , właściwości i zasilanie - pobór prądu przez modem max 400 mA,w zarządzaniu energią wyłącz oszczędzanie energi - odptasz.

Jak nic zainwestuj w karte PCI USB i zainstaluj i podepnij modem neo, problem powinien zniknąć.

Sprawdz linie wewnętrzną,sygnał do modemu musi być bezpośrednio z gniazda TPSA, najlepiej wymień kabel telefoniczny od gniazda do modemu na nowy,sprawdz filtry może padnięte,telefony - najlepiej odłącz wszystko tylko niech podłączony jest modem i sprawdz.

http://turbokrecik.neostrada.pl/

http://neostrada.info/instalacja.php


(szop pracz) #13

Ja miałem problem z neostradą przez pewną grę. Zawsze po graniu miałem zerwane połączenie nie doszedłem dlaczego odinstalowałem grę i jest dobrze. Tepsę gnębiłem przez 2 m-ce to powiedzieli, żebym przyjechał do telepunktu i wymienił modem. Cięzko jest tam coś wskórać!


(Filifera) #14

No tak. karta PCI USB jest.Tylko za chińskiego króla nie mogę znależć w menagerze urządzeń pod win xp pro sekcji Kontroler UMSZ a tymbardziej

zasilanie - pobór prądu przez modem max 400 mA --gdzie tego szukać dla modemu usb SAGEM ??? :frowning:


(JNJN) #15

Kontrolery uniwersalnej magistrali szeregowej - KUMSZ

Sekcja Główny koncentrator USB - właściwości - opcja zasilanie.

Głównych koncentratorów USB może być kilka,sprawdz wszystkie.


(Filifera) #16

JN-miałeś rację ....znalazłem , ale jedyne co zrobiłem to "odptaszyłem" w zarządzaniu energią oszczędzanie energi.Zobaczymy czy to coś da....dzięki.


(Łasta) #17

Witam tez mialem taki problem na poczatku uzywam jej juz prawie rok i to przydarz mi sie spordycznie. To jest wina TP. Oni pracuja na lini. Jesli jestes nowym posiadaczem neo musisz dzwonic do nich, lecz sie niepoddawaj bo zadaniem tych osob do ktorych dzwonisz do TP jest to zeby jak najkrocej z toba rozmawiac, jak ja dzwonilem to nawet sie rozlaczali. A pozniej na reklamach chwala sie ze dziennie "pomagaja" 1000000 osob.