Miałem podobny problem ale z Liveboxem TP myślę że masz uszkodzony modem. Musisz zgłosić awarię pod numer tel. 0800102102 tam opowiesz co się dzieje i przyjmą zgłoszenie wyznaczą termin przyjścia montera który stwierdzi czy modem się nadaje do wymiany na nowy.Podobno to jest normalne zjawisko w tych modemach tak twierdził monter który był u mnie ja mam wymieniony na nowy przed tygodniem i wszystko jest OK.
Zadzwoniłem do pomocy neostrady (0 800 102 102) i miła pani po drugiej stronie kabla udzieliła mi kilku cennych informacji, najważniejsza z nich jest taka, że modem zxdsl 852 nie jest przystosowany do przetwarzania dużych ilości danych, głównie chodzi o możliwe problemy z obsługą sieci p2p. Słowa te potwierdził mój kumpel który poczytał trochę w sieci na temat tego modemu i powiedział mi, że początkowo modem ten był dodawany przez tp do neostrady 512. Model ten zaczyna mieć problemy przy większych transferach (oferta neostrada 1Mb i wyższe).
U mnie problem z niestabilnością połączenia powodował program BitTorrent (w dalszej części tej historii okaże się, że po odpowiedniej konfiguracji program ten jest tak samo bezpieczny jak każdy inny, byle nie podpisany logiem microshitu ). W konfiguracji programu wystarczyło ustawić prędkość wysyłania danych minimum 0kbps, a maksymalną 20kbps i od tej pory nie mam najmniejszych problemów z internetem! Pliki pobieram z nieograniczonym transferem, a udostępniam z ograniczonym do 20kbps i wszystkie usługi internetowe działają mi prawidłowo (www, komunikatory, radio, tv…itp.)
Zabieg taki wykonujemy z innymi klientami p2p, no i oczywiście innymi klientami sieci BitTorrent!
Mam nadzieję, że komuś pomoże to rozwiązanie, mi pomogło!
tylko żądać od TP modemu umożliwiającego Twoją prędkość, bo nie rozumiem dlaczego niby Ty masz mieć ograniczenia w pobieraniu i wysyłaniu danych jeżeli za to płacisz?? ??
Złączono Posta: 18.03.2007 (Nie) 9:36
i nie ważne czy to powodował program
czy jakikolwiek inny. trzeba sie domagać od TP swojego