Neostrada

Mam problem z neostradą. W ciagu całego dnia usługa odłacza mi sie wielokrotnie. Pojawia sie komunikat abym nie korzystal z przedłuzacza. Dziwne to bo z niego nie korzystam. Problem jak mówiłem potrafi sie pojawić kilkanascie razy z rzędu w ciagu całego dnia. Jezeli ktoś moze mi wskazać co z tym mozna zrobić to będę zobowiazany :frowning:

Weź zobacz czy nie masz zwarcia przy gniazdku lub zadzwoń do TPSA i powiedz co ci się dzieje i niech monter przyjedzie

Jaki jest kod i treść komunikatu błędu ?

Pozdrawiam

Mam podobne problemy, modem desynchronizuje mi się co kilka godzin. Dzwoniłem do TP, ale nic nie zrobili w związku z tym. Poza tym mam duże straty w pakietach (czasami nawet 60%) i kosmiczne pingi (ponad 1000ms z każdym serwerem). Podobno TP przeprowadza teraz remont sieci, może to dlatego. Poza tym ja rezygnuje z Neostrady i rozwiązuje umowę, bo na szczęście do lutego jest taka możliwość.

Jedyne co możesz zrobić to zadzwoń na błękitną linię, może Ci coś poradzą.

Powodzenia!

hmm ja juz trzy tyg do nich dzwonie i zbywają jak moga. Raz był monter posiedział 10 minut i poszedł problemu nie rozwiązał. A konsultanci starają sie jak moga by zbyc klijenta tp z problemem neo wciskają rózne bajki i koniec udziału ich w tej pomocy

Proszę zmienić temat postu na konkretny i używać polskich znaków,opcja zmień i popraw.JNJN

Czy masz zainstalowaną aplikację neostrady ?