NeostradaTP Sagem F@st 800 błąd 619

Witajcie! Mam pewien problem wczoraj robiłem reinstalacje Windows’a XP na moim PC niestety posiadam tylko jeden dysk i nie miałem nawet gdzie zachować ustawień neostrady itp. . Więc po reinstalacji systemu od razu zabrałem się za instalacje aplikacji dołączonej do mojego modemu. No niby wszystko pięknie i cacy hasełka powpisywałem modem pięknie śmiga diody/kontrolki ADSL nie migają… znaczy migają ale tylko przy starcie komputera ale przed reinstalacją było tak samo więc to nie powinien być problem. Hasła też nie są tym problemem ponieważ wydrukowałem je sobie na kartce i używam ich od dobrych 5 lat. :frowning: Więc nie wiem w czym problem dlatego pisze ten wątek abyście mi pomogli.Z góry dziękuje za pomoc. :slight_smile:

Miganie światełek nie ma tu nic do rzeczy. Skoro jest błąd 619 to jednak nie działa ci modem. Najprawdopodobniej podłączyłeś modem jeszcze przed instalacją aplikacji od TP. Odłącz modem. Odinstaluj wszystko, co jest związane z neostradą i rozpocznij instalację od nowa. Instaluj aplikację a modem podepnij dopiero wtedy, gdy instalator o to poprosi. Jeżeli sytuacja się nie poprawi to musisz podać wersję systemu Windows jaką posiadasz.

A więc modem na początku miałem podłączony podczas instalacji (zapomniałem odłączyć) skasowałem wszyściutko co związane z TP (odinstalowałem co się nie odinstalowałem skasowałem samodzielnie) Przeinstalowałem aplikacje od TP i modem i sytuacja się powtarza. :frowning:

@edit

po tym jak przeinstalowałem tp itp. zrobiłem reinstal win. więc powinno być ok. i nadal to samo jest. A wersja jaką posiadam to Windows XP Proffesional SP3 32-bitową

Wyłącz na wszystkich głównych koncentratorach USB opcję Zezwalaj komputerowi na wyłączenie tego urządzenia w celu oszczędzania energii w Menadżerze urządzeń. Podłącz modem do innego portu USB. Uruchom ponownie komputer.

@up Czy możesz mi wyjaśnić jak to zrobić tak “łopatologicznie” ponieważ nie ogarniam jak nawet w te koncentratory wejść.

@edit @up zrobiłem to co kazałeś i teraz spróbuje … niestety nadal ten błąd. :frowning: Nie wiem co ja zrobie bo musze zrobić pracę od której zależy czy zdam w przyszłym roku. :cry:

@edit#2 Wszedłem w opcję “pomoc” i pisze takie coś:

Nie można ustanowić połączenia

Podane parametry identyfikacyjne zawierają błąd lub Twoje konto w usłudze neostrada tp nie zostało jeszcze otwarte.

Powinieneś zastosować takie ustawienie dla każdego koncentratora widocznego w Menedżerze urządzeń

Sprawdź dane (login i hasło do usługi).

Dziękuje wam wszystkim za pomoc. :slight_smile: Wystarczyło zadzwonić do pomocy technicznej nie wiem chyba były jakieś zmiany haseł czy coś i po tym jak ich poinformowałem co się stało wysłali sms z hasłem do mamy (mam 15 lat więc wiecie :P) praktycznie odrazu mnie połączyło ale wnerwiło mnie tylko to , że musiałem co chwile dusić 2 i 1 na zmiane praktycznie :smiley: Gratuluje wam waszych zdolności i życzę wam pogłębienia waszej wiedzy =D>