Net wolno chodzi zwłaszcza ściaganie plików

Witam mam problem net i komputer strasznie się spowolnił. Sciągnięcie pliczku 200 kb zajmuje ok 1h Dodam że mam toye 1250 i nie przekroczyłam limitu. Wklejam wiec loga i prosze o sprawdzenie. Jestem totalnie zielona wte klocki wiec prosze o wyrozumialosc i prosta pomoc wrozwiazaniu mego problemu.

Przeskanuj plik:

na stronie http://virusscan.jotti.org/. Jeśli okaże się szkodnikiem to plik usuń ręcznie w trybie awaryjnym, a wpis HJT.

Po wykonaniu pokaż nowy log z HijackThis plus z SilentRunners.

Przejrzyj:

Głupio zapytam ale nie umie tego zrobić No więc otwieram tą stronke wklejam nazwe tego pliku czyyli to na czerwono i naciskam submit ? on mi pisze ze niem ma takiego pliku to co jam mam zroic?

Z góry dziekuje

Włącz pokazywanie ukrytych plików i folderów:

Mój komputer => narzędzia => opcje folderów => zakładka Widok => w części Ukryte pliki i foldery zaznacz opcję Pokaż ukryte pliki i foldery => dalej wystarczy tylko potwierdzić klikając Zastosuj i OK.

Potem wchodzisz na stronę http://virusscan.jotti.org/ => u góry klikasz Przeglądaj => szukasz pliku P0620Pin.dll (powinien być w c:\windows lub c:\windows\system32) => zaznaczasz plik i klikasz Otwórz => klikasz Submit i czekasz cierpliwie na koniec skanowania i kopiujesz co jest w części Statistics na stronie i wklejasz na Forum.

Dzieki pięknie zrobiłam jak kazałeś otow wynik. Czekam na kolejne podpowiedzi :oops:

Statistics

Last file scanned at least one scanner reported something about: para_acers_bots_buenos_el_q_me_mando_omar.zip (MD5: 2fd9092eba2298f904be7cf0d02437a4), detected by:

Scanner Malware name

AntiVir X

ArcaVir X

Avast X

AVG Antivirus HackTool.AG

BitDefender X

ClamAV X

Dr.Web X

F-Prot Antivirus X

F-Secure Anti-Virus X

Fortinet HackerTool/ProxyCrack

Kaspersky Anti-Virus X

NOD32 X

Norman Virus Control X

VirusBuster X

VBA32 X