Netbook do szkoły za ok. 1000 zł

Witam. Kilka dni temu złamałem palec, uniemożliwiając sobie normalne funkcjonowanie, w tym pisanie na lekcji. Z tego też powodu postanowiłem, że muszę kupić netbooka. Na netbookach za bardzo się nie znam, dlatego tutaj piszę :slight_smile:

Netbook powinien mieć 10 cali, 1-2GB ramu, dysk może być 160GB, nie znam się na procesorach mobilnych, więc tu wolna ręka. Dobrze by było jakby ważył mniej niż 1,5kg. Oczywiście też wifi, wejście na słuchawki, nie wiem jak z 3G, system obojętnie. A i bateria - miło by było, gdyby wytrzymywała 8h w jakimś energooszczędnym trybie.

Jestem zrażony do ASUSa i Acera, więc nie chciałbym, aby był tej marki.

Wpadł mi w oko Samsung N150, jako że nigdy nie zawiodłem się na tej marce, chyba spełnia moje wymagania i jest raczej polecany (z tego co widzę). Oczywiście czekam też na inne propozycje :slight_smile:

Pozdrawiam i liczę na odpowiedzi, ponieważ pisałem tego posta 20 minut :stuck_out_tongue:

Rly? Każdy powód jest dobry. Na dłuższą metę stwierdzisz że to i tak nie ma sensu także ja sugeruje kupić dyktafon. Uwierz, będzie ci lepiej. Jeśli jednak netbook to coś takiego. N150 to strasznie stara konstrukcja

http://allegro.pl/asus-eee-pc-1015bx-c- … 82274.html

N150 to słabiak, kolega wyciągnął go od T-Mobile no i do przeglądania internetu się nadaje, ale za bardzo przeciążyć się go nie da, bo zaraz się dusi - widać słabość ATOM’a.

Brałbym coś na C-60 od AMD, zdecydowanie wydajniejszy

Hmm dyktafon raczej odpada, nie widzę siebie słuchającego ~6 lekcji x15 dni = ~70h słuchania. Do tego dochodzi kwestia czy każdy nauczyciel zgodziłby się na nagrywanie. No i jestem wzrokowcem :slight_smile:

Słyszałem właśnie o tych C60 AMD, że są niezłe. Tyle że ten netbook, który zaproponowałeś jest ASUSa… Zaproponowałby ktoś jakiegoś innego netbooka na c60, ale innej marki? (no chyba że nie ma lepszego w tej cenie od asusa).

Pozdrawiam.