Netia - Awaria Masowa


(Michal 33217) #1

Witam. Na początek nie wiem czy umieściłem notkę w dobrym dziale, w razie coś proszę o przeniesienie :slight_smile: .

Chciał bym się zapoznać z tym czy może już ktoś miał problem z awarią masową jaka była w usługodawcy Internetu i Telefonu? Mnie dotknęła niestety w poniedziałek, wczoraj dodatkowo ucięto mi dostęp do internetu, wymaga dodatkowych informacji logowania ( internet i telefon przestał działać na routerze Wi-Fi Pirelli DRG A223G, natomiast do wczorajszego południa sam internet działał na routerze przewodowym ZyXEL P-2602R-D1A ) co jest dziwne, co już zgłosiłem, bo z telefonem nic niestety nie poradzi się, jest jak jest :x . Posiadam Netie na łączach TP-sy, niestety Nie jestem zbyt zadowolony ( chodź jakość samego internetu ok, ale ludzie nie kompetentni ).

Mam tylko nadzieję, że uda mi się ubiegać o to żeby koszty z rachunku zostały odjęte za te problemy słynnej firmy, jaką jest NETIA :o


(jas_fasola) #2

Mam Netię i nic takowego nie występowało i działa wyśmmienicie. Również z telefonem. a na ZyXELku działam od samego początku. Kiedyś miałem podobny problem ale okazało się że ktoś w Krakowie zmieniał adresację IP (posiadam stałe) i przez to były przypisane jedno do 2 modemów. Niestety w systemie tego im nie wykazywało. Na infolinii nie dziw się ci ludzie mają standardowe fiormułki zresztą w TP wcale nie jest lepiej dopiero obsługa techniczna (powinni do ciebie zadzwonić później) już to coś konkretnego.


(Michal 33217) #3

W przypadku takich problemów, wina jest ze strony Netii. Dopiero wczoraj udało mi się porozmawiać tam z kompetentną osobą ( jedną na trzy jakie ze mną rozmawiały ). Okazało się, że po swoich ulepszeniach technologicznych wymagane jest : własna nazwa użytkownika jak i hasło ( na modemie przewodowym jak i bezprzewodowym - firmy Netia -> ZyXel/Pirelli ) do tego, żeby śmigał nam internet :slight_smile: . Co do telefonu samemu trzeba już z nimi rozmawiać, ale porada na przyszłość dla innych bo raczej sporo osób bd miało problem właśnie z tym internetem, tak umiejętnie zmienia się strukturę systemową, że potem bd nawał zgłoszeń :x .


(Kpc21) #4

Jeśli to jest BSA, to wina jest raczej ze strony TPSA.

A wcześniej było inaczej? Zawsze przy połączeniu ADSL wymagana jest autoryzacja.


(Michal 33217) #5

Było, bo chodziło na fabrycznych, teraz niestety nie śmiga, wiem, bo sam tak mam od pewnego momentu [mówię o Netii], bo jeżeli robi się zmiany technologiczne zawsze to odczuje użytkownik. Na NeoTP, fakt, są dane prywatne, na netii chodziło na fabrycznych:)