Witam. Od tygodnia nie działa mi portal nasza-klasa.pl. Inne strony działają bez zarzutu. Co może być przyczyną?
jaka przeglądarka? Sprawdź czy adres nasza-klasa.pl nie został dodany do filtru zawartości
Przeglądarka: Opera
Może Twój firewall blokuje połączenie. Spróbuj go wyłączyć i zobacz czy to pomoże. Jeśli tak, to musisz po prostu dodać adres serwera naszej klasy do listy wyjątków w firewallu.
Pozdrawiam
Zrobiłem to co polecił marchewkowypotwór i zero efektu.
Czy problem powtarza się kiedy korzystasz z innej przeglądarki? Możesz też spróbować przeinstalować operę i użyć ccleaner.
Super, tylko po co powtarzasz rady, które wcześniej podało już kilka osób…
Co do problemu to spróbuj jeszcze przeskanować komputer antywirusem i antyspaware.
Zobacz na IE.
Może też blokada strony przez rodziców jak jesteś osoba niepełnoletnią.
To nie wchodzi w rachubę.
Co ciekawe, próbowałem wejść z laptopa połączonego z tym samym Livebox’em co komputer i też nie poszło.
Sprawdziłem firewalla, przeskanowałem CCleanerem i programem antywirusowym. Sprawdziłem w IE i Firefoxie. Zero efektu… Już nie wiem co się mogło stać.
Spróbuj zresetować liveboxa i jeszcze raz zainstalować oprogramowanie do niego na kompie. Ostatecznie możesz też przywrócić ustawienia fabryczne swojego liveboxa.
Pozdrawiam
A gdzie ja powtórzyłem czyjeś rady? ;]
nakio13 ,
Zajrzyj jeszcze tu.
Na początek odinstaluj, przeczyść system i zainstaluj ponownie oprogramowanie/sterowniki do liveboxa.