Nie działający sprzęt

Cześc wszystkim,

karta graficzna nie działa ani u kumpla, który ją kupił, ani u mnie. Gdyby się okazało, że w serwisie będzie działać i każą nam płacić “za przetestowanie sprawnego sprzętu”, a karta po powrocie z serwisu nie będzie działać nadal na naszych kompach, to kto ma rację?

Jeżeli karta jest AGPx8 a wkładasz ją do płyty gł. gdzie jest AGPx2 to karta może nie działąć, upewnij sie czy płyty gł. w obu kompach obsłógują karty gr. AGPx8

Nie działa tak jak powinna - znam się akurat na tym. Raz kontaktuje a 2 razy nie - może człowieka coś trafić

Miałem coś podobnego - moja karta GeForce 4 MX pracowała w trybie AGP 8x, a płyta główna (antyk :frowning: ) w trybie AGP 4x. Co poszłem do serwisu, to działoło, a u mnie w domu nie. Serwis miał mnie dość. W końcu ktoś wpadł na genialny pomysł zman ustawień BIOS’u i wszystko zaczęło działać jak należy. :smiley: :smiley: :smiley: .

Ale czy serwis może wziąć opłatę, jeśli u nich “sprzęt będzie sprawny” mimo, że po powrocie nadal nie będzie działać. Mam drugą taką samą i działa beza problemu.

Prawdopodobnie może pobrać opłate , miałem podobną sytuacje tyle że z napędem CD , przy dostarczeniu do naprawy zostałem poinformowany że jeżeli serwis stwierdzi że napęd jest dobry zostanie pobrana kwota w wysokosci 28zł.

Dzięki wielkie Zbychu! - o to mi właśnie chodziło

a ja sie nie zgodze z tym ze pobiera opłate bo miałem akurat karte sieciową która u mnie nie działała zaniosłem ją do serwisu bo była na gwarancji serwis sprawdził stwierdził że działa i oddali z inforamcja ze sprzęt sprawny . :o :o :o :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Ja kiedyś (4 lata temu) zaniosłem do serwisu sprawny skaner. Po paru dniach oddali mi go i powiedzieli że jest dobry :oops: . Okazało się że miałem złe sterowniki(wtedy jeszcze nie wiedziałem co to sterownik). Za sprawdzenie nic nie wzieli :stuck_out_tongue:

Właściwie o co się martwisz o kartę czy o parę złotych ??

Ja tylko napisałem prawdopodobnie bo jeżeli serwis jest w stanie sprawdzić karte na miejsu bez przesyłania jej dalej to niepowinien pobrać opłaty a jeżeli będą ją gdzieś wysyłać to po stwierdzeniu że jest dobra mogą Cię obciążyc kosztami przesyłki. Najlepiej jak zaniesiesz do serwisu i powiesz jak jest że raz działa a drugi raz nie działa i zapytasz sie czy jak stwierdzą że jest dobra to pobierają opłate.

Mają wywieszkę “Uwaga! Testowanie sprawnego sprzętu 50 PLN” stąd ten temat.

Spytaj ich poprostu jak to będzie w twoim przypadku. Ja jeszcze nie spotkałem się abym musiał płacić jak sprzęt będzie sprawny. Niedawno zaniosłem komputer kumpla (pisałem na forum o tym) i komputer okazał się sprawny i nic nie płaciłem. :?

takprawie w kazdym serwisie pise ale jak zgłaszasz cos na gwarancji ze nie działa u ciebie to nie płacisz