Nie ładujące strony podczas pobierania

Witam, od paru dni nurtuje mnie pewien problem, mianowicie podczas pobierania nie ładują mi się żadne strony a jeśli już to trwa to bardzo długo, nigdy wcześniej taka rzecz nie miała miejsca, dodam ze godzinę temu sformatowałem komputer i nadal jest ten sam problem, w czym może tkwić błąd ?

Sterowniki do podzespołów powgrywane ?

Snufi ,

Proszę zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Tak, sterowniki wgrane.

Uruchom -fix-a

Ok wszystko działa dzięki

Przed formatowaniem, po formatowaniu tak samo, a więc najprawdopodobniej to wina buforowania, czyli brak pamięci RAM + mało stronicowania. Trzeba czyścić, gdy bufor się zapycha, a wiele się pobiera. Do tego najlepszy moim zdaniem jest JetClean. http://www.instalki.pl/programy/downloa … Clean.html Pamiętać trzeba po uruchomieniu instalacji, żeby dodatkowo nie doinstalować sobie czegoś niepotrzebnego.

http://prntscr.com/1yiowt

Przy pobieraniu czegoś, włącz menadżer zadań i obserwuj. W razie czego, kliknij klawiszem PrtSc i wklej do painta, potem zapisz obraz w jpeg i zapodaj tu linka do niego.

Niestety po następnych próbach problem nadal występuje, nie pomógł fix, ani JetClean.

Może po stronie operatora?

Problem wystąpił nagle wcześniej nigdy takie coś nie występowało jedyne co przychodzi mi to złe ustawienia routera ?

Zresetuj router i modem i zobacz jak będzie

Nic się nie zmienia

Uruchom program inSSIDer-http://www.metageek.net/products/inssider/-wyświetla znalezione sieci wraz z ich podstawowymi danymi takimi jak SSID, adres MAC punktu dostępu, kanał, siła sygnału, RSSI, prędkość oraz rodzaj zabezpieczeń. Dane te mogą być użyteczne na przykład podczas ustalania najlepszego kanału dla nowej sieci bezprzewodowej lub badania przyczyny zakłóceń.

Dodane 20 października 2013, o 21:30

instrukcja-http://www.arek.synology.me/serwis/programy_testy/17-inssider.html

Łącze się za pomocą kabla LAN od routera i ten program niestety ale chyba nic nie pomoże.

Antyvir może Ci skanować długo i taki może być efekt, że zawiesza przeglądarkę. Spróbuj wejść w tryb awaryjny z obsługą przeglądarki i spróbować pobrać coś, co ostatnio zawieszało.

Podczas normalnego uruchomienia miałeś pokazać screena z włączonego menadżera zadań, podczas pobierania. W podglądzie zdarzeń też powinny być błędy aplikacji i systemu, jak coś się zawiesza. To istotne. Nawet to jest tajemnicą, jaką masz przeglądarkę, system, jakie dodatki do przeglądarki, ile pamięci RAM, ile pagefile.sys, jaki antywirus i czy masz oryginalne oprogramowanie. Są takie szkodliwe aplikacje, że nie pomaga reinstalacja.

Pomocy nie można zmyślać komuś, kto nie podaje faktów, screenów, czy logów.

Problem występuje na czystym systemie jak i z antywirusem, moja teorią są złe ustawienia routera, lecz nikt na ten temat się nie wypowiedział. Przeglądarki to Chrome oraz Mozilla obydwie z AdBlockiem. Pamięci ram 12GB, nie wiem jak sprawdzic pagefile.sys, oryginalne oprogramowanie.

To może dziać się przez włączony adblock w przeglądarkach. Przez włączenie adblocka, nagle skokowo firefox zaczyna zużywać więcej jakie 100MB RAM, dodać te 17MB obciążenia pamięci adblockiem. Dodatkowo w chrome jest podobnie, więc download może się zawieszać. Idealne wyjście, to wyłączyć adblocki, usunąć dodatki, a zainstalować adfender. W menu zaznaczyć polskie listy do blokowania i obsłuży chrome, firefoxa i internet explorera, a zwolni się obciążenie przeglądarek.

Pytanie, jaki masz download, upload i ping. Wpisz w google szybkość internetu i pierwsze, co Ci się wyświetli, to speed test. Co do routera, to w laptopie na wifi szybkość internetu miałem trzykrotnie mniejszy, niż bez wifi. No, ale ja mam 100Mb/s. Jest tez coś takiego, jak przepustowość łącza, w systemie domyślnie wyłączone jest 20%. W google wpiszesz, jak wyłączyć limit przepustowości w windows.

Nie jest to możliwe przez adblocka, na ‘czystym’ firefoxie po formacie były takie same problemy.

Link do speedtestu: http://www.speedtest.pl/test/70316871

Sprawdz wtyki na koncówkach kabli,przeczysc je spirytusem, podociskaj je

Dodane 23 października 2013, o 00:12

Jestes pewny, że to nie wina operatora?

Nie jestem tego pewny, jak mogę to sprawdzić ?