Nie ładuje się nasza-klasa


(Sawczyk) #1

Witam

Od jakichś kilku dni nie ładuje mi się nasza klasa , wszystkie inne strony chodza normalnie . Zawiesza się na białym tle :

88348008.th.jpg

Próbowałem wieloma przeglądarkami ( opera , ff , chrome , ie ) i wszędzie to samo .


(Krzysiek21) #2

Jakie masz łącze internetowe bo nic nie napisałes o tym?


(Łukasz14) #3

SawczykNN , daj logi z HijackThis oraz przeskanuj kompa jakimś antywirusem ;]

Btw. skąd masz neta?


(Bolo92) #4

http://195.93.178.6

Też nic ?


(Sawczyk) #5

Neostrada 1 Mb

Nie wina komputera , bo na trzech podłączonych do tego samego neta nie działa NK .

Nic , nie ładuje się :smiley:

Ps. podejrzewam bana na ip , ale jak by tak było to jakim cudem przy resecie routera nadal nie działa nK ?

Ps2. Jeżeli wchodze przez Tora to wszystko działa .


(bachus) #6

(roobal) #7

Sprawdź jeszcze pingi.

Ale mimo wszystko myślę, że to wyjaśnia twój problem:

O czym pisał Docent na blogu na łamach vortalu :arrow: http://www.dobreprogramy.pl/Problemy-z- ... 15152.html

Pozdrawiam!


(Kpc21) #8

Przeczyść ciastka.


(Kawinska Ewa) #9

Masz może LiveBoxa?

Od tygodnia mam to samo. Analizowałam logi z HijackThis, ale nic takiego nie wykryły, sformatowałam w końcu komputer, też nic nie pomogło. Tak jest, tylko w przypadku nk, ale u mnie dodatkowo nie chcą się załadować czasem niektóre podstrony po załadowaniu głównej. Zmieniałam adresy serwerów DNS nic nie dało, w końcu dokopałam się do tematu zablokowanych portów 443 i 8074, odblokowałam je i jeszcze zmieniłam MTU na 1300. Jakimś cudem odpaliłam naszą klasę, tyle, że żeby ją załadować całkowicie muszę ją odświeżać po kawałku 10 razy, a i tak nie wszystkie elementy typu zdjęcia udaje się wyświetlić. Dzwoniłam na błękitną linie TP i pan mi oznajmił, że oczywiście to nie ich wina i że jeszcze nie spotkał się z takim problemem. Nie wspominał nic o jakichś ograniczeniach w dostępie do serwisów ...


(Sawczyk) #10

Tak mam LiveBoxa ... ale mam znajomych co też korzystają z LiveBoxa i nie mają takiego problemu ...


(Kawinska Ewa) #11

Ściągnij sobie program z netu o nazwie CMTU i za jego pomocą ustawisz MTU na 1300 powinno pomóc, w każdym razie mi pomogło.


(Kpc21) #12

Czy na wszystkich komputerach podłączonych do Liveboksa tak jest ?


(Sawczyk) #13

Dziś dostałem wiadomość :

Używam tora wiec pewnie to jest przyczyną ...


(Kawinska Ewa) #14

Na wszystkich komputerach podłączonych do Liveboxa,

Ja bym Ci radziła spróbować mojego sposobu, chociaż z tym Torem może masz i rację. Nie używam "czegoś takiego", więc trudno mi powiedzieć.


(Grzesiek1) #15

wejdź

C:\WINDOWS\system32\drivers\etc

, plik

HOSTS

otwórz notatnikiem i wyczyść wszystkie linje, zostaw tylko:

127.0.0.1 localhost

(Nero Bokserek) #16

Witam, otóż mi od poniedziałku nie ładuje się nasza-klasa. Przeglądając wypowiedż jednego z kolegów powyżej doszedłem do wniosku, że może do być związane z serwerem proxy. W niedziele korzystałem z serwera proxy, a w poniedziałek już ni nk nie ładowała się.

Czy nk mogła zablokować to IP czy coś w tym stylu? Czy jest jakaś możliwość by nk się ładowała?

Proszę o pomoc. Z góry dziękuję


(Kpc21) #17

Czytałeś poprzednią stronę tego tematu? Używasz może programu TOR? W takim razie w pasku przeglądarki napisz: *nasza-klasa.pl lub *naszaklasa.pl - powinno zadziałać, natomiast *nk.pl - niekoniecznie.


(Sawczyk) #18

Nie da rady tak wejść ...


(Abrzoska) #19

Ja już sobie poradziłem z tym problemem :slight_smile: Jeżeli korzystasz z Mozilli to:

wejdź w narzędzia -> opcje -> zaawansowane -> ustawienia i wpisz taką nazwę serwera: W3CACHE.TPNET.PL , zmień port na 8080 i zaznacz proxy..

Jeżeli podziałało, to napisz :wink: :smiley:


(Danielkoch12) #20

Mam takiego samego typu problem tylko internet który mam jest Play 5gb limitu...;-(