Nie ładuje stron internetowych

Witam, jakiś czas temu pojawił się u mnie wirus który nie pozwalał mi na robienie niczego w komputerze, a dokładnie napisane było ze złamałem polskie prawo ściągając pliki i muszę zapłacić grzywnę, przeskanowałem kompa programem Malwarebytes Anti-Malware, znalazł ok 30 wirusów, usunął, problem zniknął, jednak pojawił się nowy. Łącze się z internetem przez wifi, wszystko jest ok jak wcześniej jednak nie ładują się strony, próbowałem usuwać instalować sterowniki na nowo i nic z tego. nie jest to wina routera bo w telefonie łączy mi sie bez problemu, w operze strona jakby się ładuje, po chwili pokazuje się “elementy: 4/5” i nie otwiera strony. dodaje log z tego antywirusa bardzo bym prosił o pomoc, dokładnie jak to zrobić gdyż nie znam się na tym za bardzo. z góry dziękuje.

log:

http://www.wklej.org/id/805239/

Temat przenoszę do działu Bezpieczeństwo obowiązkowo proszę podać logi OTL zgodnie z instrukcją analiza-dezynfekcja-zestaw-narzedzi-nieingerencyjnych-t485632.html#p3059741

prosze: OTL www.wklej.org/id/805261/

Akadio , Co to jest?

folder z przerobionymi filmami z programu do obrobki wideo a czemu ma nazwe crack nie wiem :expressionless:

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum

Następnie pobierz SystemLook (SystemLook) http://jpshortstuff.247fixes.com/SystemLook.html Wklej do niego

Klikasz Look pokaż log na forum

Następnie ponownie uruchamiasz OTL klikasz raz jeszcze Skanuj i dajesz nowy log na forum Czyli dwa logi jeden z usuwania drugi z nowego skanowania po usuwaniu.

SystemLook: wklej.org/id/805751/

OTL: wklej.org/id/805753/

Sam ustawiałeś proxy?

Proszę odinstalować

W okno Własne opcje skanowania / skrypt w OTL wklej:

Klikasz na Wykonaj skrypt. Zgadzasz się na restart komputera. Log z usuwania na forum