Nie mogę kontynuować instalacji Windows XP

(Jarasek38) #1

Otóż. Podczas instalacji Windows XP Home Edition, do pewnego momentu nie występowały problemy. Po włożeniu płytki z Windowsem wszystko idzie ok. Tyle że ja przyzwyczaiłem się do tego że po włożeniu płyty muszę wcisnąć dowolny klawisz by rozpocząć instalacje no a od razu wyskakuje komunikat ''Instalator sprawdza konfiguracje sprzętową komputera". Mi to narazie nie przeszkadza, bo chcę zainstalować ten system, ale po formatowaniu itd. System Windows uruchamia się ponownie i potem przenosi mnie do okienka z dalszą instalacją, np. wpisaniu klucz cd itd. Ale jak już się uruchomił ponownie to jest ten problem że nie mogę zignorować opcji "dowolny klawisz spowoduje rozruch z dysku CD'' tylko od razu mnie przenosi znowu do I części instalacji. No i nie mogę skończyć instalacji systemu. Nie znam się specjalnie dobrze na komputerach więc proszę o pomoc.

Pozdrawiam.

(K Kwapisz) #2

Ammel,

Po końcowej instalacji w ustawienaich biosu zmień bootowanie z CD na bootowanie z dysku albo nic nie klikaj jak bedzie informacja "Dowolny klawisz spowoduje rozruch z dysku CD"

Pozdrawiam

(Pawlo3000) #3