Nie moge nic uaktualnic


(pasquali) #1

Mam problem od dlugie czasu. Nie moge uaktualnic ani jednego programu! Zainstalowalem Nortona na kompie w pracy i od tego sie zaczelo. Najpierw nie moglem uaktualnic samego Nortona, teraz nie moge uaktualnic zadnego z programow do wykrywania i ochrony przed syfem. Prosze o pomoc.

Na poczatek log z Hijack'a:

http://wklejto.pl/7091


(Kambor4) #2

Te w/w wpisy sfiksuj w Hijacku:

>>Hijack>>scan(Do a system scan only)>>zaznacz je >> Fix checked

Daj log z -----> ComboFix.

:slight_smile:


(Leon$) #3

Wpisy

usuń HijackThisem >> Fix checked

Czy podczas szukania aktualizacji dostajesz jakiś komunikat?

:slight_smile:


(pasquali) #4

Ten wpis został oflagowany przez społeczność i został tymczasowo ukryty.


(Leon$) #5

jeśli go odinstalowałeś to chyba powinieneś się tego pozbyć

przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html pokaż raport stronę uruchomić przez IE

odinstaluj

usuń

zainstaluj ponownie

:slight_smile:


(pasquali) #6

Jak sie pozbyć? Recznie usunac?


(Leon$) #7

Tak jeżeli coś nie pójdzie to napisz

:slight_smile:


(Zerka95) #8

A moze odinstalowales nortona bez wczesniejszego wywalenia kwarantanny i kopii zapasowych zawirusowanych plikow. TRZEBA RECZNIE USUWAC KWARANTANNE ORAZ KOPIE ZAPASOWYCH PLIKOW ZAWIRUSOWANYCH. Usuniecie przez modul odinstalowujacy mogl sie skonczyc tragicznie przez wyciek wirosow do dysku nie chronionego zadnym antyvirem. Mozliwe ze takie cos sie stalo u ciebie. Ja proponuje kaspra na 30 dni by sprawdzic kompa czy nie byl wyciek wirow.


(pasquali) #9

Ten wpis został oflagowany przez społeczność i został tymczasowo ukryty.


(Leon$) #10

Pobierz i uruchom narzędzie The Avenger Zaznaczasz tekst podany do usunięcia na forum

kopiuj >> klikasz na Paste Script from Clipboard >> Execute >> Potwierdzasz i zgadzasz się na restart klikając OK.

Kasujesz ręcznie z dysku plik: C:\Avenger\backup.zip i wklejasz na forum raport: C:\avenger.txt

:slight_smile:


(pasquali) #11

Raport z Avengera:

http://wklejto.pl/7280


(Leon$) #12

Dla pewności przeskanuj jeszcze raz Kasperskim

:slight_smile:


(pasquali) #13

A co z tym Nortonem? Myslisz ze jak teraz zainstaluje to bedzie dzialal?


(Leon$) #14

Spróbuj ale pewności nigdy nie ma

:slight_smile:


(pasquali) #15

Swiezy log z Kaspersky'iego:

http://wklejto.pl/7293

Norton smiga:D Jescze tylko sprawdze czy moge update'y dla windy zainstalowac...

@edit

Wszystko gra i buczy! :slight_smile: Musialem jeszcze tylko aktywowac recznie jedna biblioteke i zainstalowalem 90 updateow! :smiley:

Dzieki! !!

BTW. Co z folderem C:\Avenger? Do kosza?


(Leon$) #16

system bez wirusów oby tak dalej

:slight_smile: