Nie moge zainstalować żadnego antywirusa

Mam problem z instalacją antywirusa. Chodzi o leciwy komputer z windows xp. Niezależnie jaki program próbuje zainstalować (avg, panda, avira) w trakcie wyskakuje błąd i instalacja jest przerywana. Jak mogę sobie z tym poradzić ?

http://www.dobreprogramy.pl/360-Total-Security,Program,Windows,53902.html    

Pobierz Farbar Recovery Scan Tool http://www.bleepingcomputer.com/download/farbar-recovery-scan-tool/ zgodny z wersją systemu 32-bit lub 64-bit.

Udało się zainstalować avasta. Mimo wszystko wklejam logi do sprawdzenia. Dzięki.

 

Addition: http://wklej.org/id/1641656/

FRST: http://wklej.org/id/1641657/

Odinstaluj Adobe Reader 7.0.9.Otwórz notatnik systemowy i wklej:

HKLM\...\Run: [WinampAgent] = "C:\Program Files\Winamp\winampa.exe"
HKLM\...\Run: [SunJavaUpdateSched] = C:\Program Files\Common Files\Java\Java Update\jusched.exe [271744 2014-12-18] (Oracle Corporation)
Startup: C:\Documents and Settings\Mama\Menu Start\Programy\Autostart\Stardock ObjectDock.lnk
ShortcutTarget: Stardock ObjectDock.lnk - C:\Program Files\Stardock\ObjectDock\ObjectDock.exe (No File)
HKU\S-1-5-21-1482476501-1592454029-682003330-1004\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = https://mysearch.avg.com?cid={5B31B80A-8279-42BA-96EE-C641BAC4EE99}mid=c57d0ce2f94d47d2a56b1973733e91ea-ad1491be2ce6c122f6b66faa90e70c2decf7d34clang=ends=AVGcoid=avgtbavgcmpid=pr=frd=2014-11-18 13:18:32v=4.0.0.19pid=wtusg=sap=hp
SearchScopes: HKU\.DEFAULT - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-19 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
SearchScopes: HKU\S-1-5-20 - DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
DPF: {8AD9C840-044E-11D1-B3E9-00805F499D93} http://java.sun.com/update/1.6.0/jinstall-1_6_0_14-windows-i586.cab
2015-02-20 13:32 - 2015-02-20 13:32 - 00000000 ____ D () C:\Documents and Settings\Tomek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Avg2014
2015-02-20 13:12 - 2015-02-20 13:12 - 00000000 ____ D () C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\Panda Security
EmptyTemp:

Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.

Adobe usunięte. Pobrać teraz po prostu najnowsza wersje ?

Fixlog: http://wklej.org/id/1641683/

 

O co chodzi z tym ninite, do czego on ma mi służyć i co zrobić po zainstalowaniu ?

Skasuj folder C:\FRST

Pod tym adresem jest FoxitReader-odpowiednik AdobeReadera.Jest mniejszy i bardziej bezpieczny.

W trakcie instalacji Error-nie można zweryfikować podpisu certyfikatu [0x80096004]; ; 354

Zacznij od instalacji Service Pack 3 i Internet Explorer 8

SumatraPDF Portable version: http://www.sumatrapdfreader.org/download-free-pdf-viewer.html

Niestety nie mogę odpalić plików .exe , nawet z ich pobraniem jest problem bo muszę kilka razy próbować aby pobieranie się zakończyło, bo zazwyczaj przerywa w połowie.

Pokaż nowe logi z FRST.

W razie problemów z uruchomieniem zmień rozszerzenie na scr, com, bat.

FRST: http://wklej.org/id/1642624/

Addition: http://wklej.org/id/1642626/

Nie widać infekcji.

Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :

Handler: linkscanner - {F274614C-63F8-47D5-A4D1-FBDDE494F8D1} - No File
U3 Winsock - Google Desktop Search Backup Before First Install; No ImagePath
U3 Winsock - Google Desktop Search Backup Before Last Install; No ImagePath
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1482476501-1592454029-682003330-1004_Classes\CLSID\{039B2CA5-3B41-4D93-AD77-47D3293FC5CB}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1482476501-1592454029-682003330-1004_Classes\CLSID\{42481700-CF3C-4D05-8EC6-F9A1C57E8DC0}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\ezPMUtils.dll No File
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1482476501-1592454029-682003330-1004_Classes\CLSID\{5E71E4F3-E8C7-4906-9626-973E418762B6}\InprocServer32 -> C:\Documents and Settings\Tomek\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Facebook\Update\1.2.205.0\goopdate.dll (Facebook Inc.)
CustomCLSID: HKU\S-1-5-21-1482476501-1592454029-682003330-1004_Classes\CLSID\{D0D38C6E-BF64-4C42-840D-3E0019D9F7A6}\InprocServer32 -> C:\Program Files\Skype\Plugin Manager\spmServices.dll No File

Uruchom FRST i kliknij Fix. Skasuj folder C:\FRST

Sprawdź czy problem występuje w trybie awaryjnym.

Po uruchomieniu komputera naciskaj klawisz F8 i wybierz tryb awaryjny.

http://support.kaspersky.com/pl/general/various/493#q1

Ok udało się. Pobrałem jeszcze raz sumatre (nie wiem dlaczego ale cały czas jest problem z pobieraniem, pokazuje się komunikat, że pobieranie nie powiodło się, ponawiam polecenie kilak razy i za którymś dopiero łapie). Udało się ją zainstalować bez korzystania z trybu awaryjnego. Wygląda na to, że jak na ten stan komputera wszystko chodzi okej.

Dziękuję Acorus i Atis za pomoc i poświęcony czas. Pozdrawiam !

tomek2345 , na forum używamy polskich liter diakrytycznych (ą, ć, ę, ń i tak dalej). Proszę - korzystając z przycisku Edytuj (na dole każdego posta po prawej stronie) - wyedytować swoje posty w tym temacie. Zignorowanie tej prośby będzie skutkować przeniesieniem tematu do kosza.

Pozdrawiam,

Dimatheus