Witam,
przy każdorazowej próbie wywołania menu kontekstowego na pliku lub katalogu za pomocą prawego przycisku myszy wyskakuje mi informacja o treści “Nie można odnaleźć określonego modułu. C:\Program FIles\Common files\Adobe(…)\VersionCue.DLL” (ma to prawdopodobnie związek z próbami instalacji Adobe PS przez drugiego użytkownika komputera). Potem następuje krytyczne zakończenie aplikacji explorer’a i jego restart.
Raporty z OTL poniżej. Bardzo proszę o pomoc.
Z góry dzięki.
OTL.Txt
Extras.Txt
Atis
(Atis)
9 Maj 2014 23:06
#2
Pobierz Farbar Recovery Scan Tool 64-Bit Version
Uruchom FRST i kliknij Scan. Pokaż raport FRST i Addition.
Raporty umieść na http://wklej.org/ i podaj link.
Pobierz i uruchom Autoruns
File -> Save… -> AutoRuns.arn
Plik AutoRuns.arn wyślij na http://sendfile.pl i podaj link.
Atis
(Atis)
10 Maj 2014 15:20
#4
Uruchom Autoruns i na karcie Explorer skasuj wpisy od Adobe.
Kliknij prawym i wybierz Delete. Dodatkowo skasuj wszystkie wpisy File not found.
Odinstaluj szkodliwy program Orbit Downloader:
http://www.dobreprogramy.pl/Popularny-Orbit-Downloader-DDoSowal-na-zamowienie,News,45945.html
W panelu sterowania odinstaluj Bundled software uninstaller.
Pobierz i uruchom AdwCleaner Kliknij Szukaj i później Usuń.
Kliknij Scan i pokaż nowy raport z FRST bez Addition.
FRST po wykonaniu zaleceń: http://wklej.org/id/1358010/
Ogólnie jest lepiej - działa, co nie działało. Czekam jeszcze na ostateczny komentarz dot. załączonego raportu i, jak dla mnie, można oznaczać jako rozwiązany
Stokrotne dzięki za pomoc!
Atis
(Atis)
11 Maj 2014 09:42
#6
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM-x32\...\Run: [Conime] => %windir%\system32\conime.exe
HKU\S-1-5-21-3675874177-1501220863-79408721-1000\...\Run: [AdobeBridge] => [X]
HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=nis&pvid=20.4.0.40
HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.symantec.com/redirects/security_response/fix_homepage/index.jsp?lg=pl&pid=NIS&pvid=20.4.0.40
StartMenuInternet: IEXPLORE.EXE - C:\Program Files (x86)\Internet Explorer\iexplore.exe
SearchScopes: HKLM - DefaultScope {33BB0A4E-99AF-4226-BDF6-49120163DE86} URL =
C:\AdwCleaner
C:\ProgramData\McAfee
C:\ProgramData\AVG
C:\Users\Agnieszka\AppData\Roaming\AVG
C:\Users\Agnieszka\AppData\Local\AVG
C:\Users\Agnieszka\AppData\Local\Temp\*.dll
C:\Users\Agnieszka\AppData\Local\Temp\*.exe
Uruchom FRST i kliknij Fix. Później skasuj folder C:\FRST
Pobierz TFC - Temp File Cleaner Uruchom TFC i kliknij Start.
Uruchom SecurityCheck i aktualizuj programy oznaczone jako Out of date
Dysk przeskanuj Malwarebytes Anti-Malware
Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
http://wstaw.org/m/2014/03/25/2014-03-25_123039.png
Język PL > Settings > General Settings > Language > Polish
Wszystko śmiga, jak należy, żadnych “out-of-date’ów”.
Jeśli nie muszę podsyłać już żadnych raportów, to wątek możemy zakończyć
Jeszcze raz dzięki.