Nie można wysłać email

Nie mogę wysłać emaila wyskakuje mi błąd iż pop 3 nie odpowiedział w ciągu 30 s.Wysyłam wiadomości z programu Outlook exspres.trwa to juz około tygodnia jak zmieniłem antyvira z nortona na avast ale czy to jest przyczyna ?.dzięki za wskazówki

We właściwościach konta w OE należy zwiększyć limit czasu połączenia z serwerem. Jeśli to nie pomoże to należy sprawdzić uważnie opcje Avasta. Jedna z opcji odpowiada za limit czasowy

To moze napiszesz która opcja bo nic takiego tam nie ma.

Jest. Tylko nie szukałeś zapewne:

Jak to napisał Terbak niedawno na forum:

“kliknij 2x na ikonce avasta w zasobniku kliknij na szczegóły -> wybierz pocztę -> kliknij na dostosuj -> zakładka zaawansowane -> odptaszyć czas oczekiwania na komunikację”

w programie antywirusowym odchacz skanowanie poczty wychodzącej

Dzięki