Nie mogę wysłać emaila wyskakuje mi błąd iż pop 3 nie odpowiedział w ciągu 30 s.Wysyłam wiadomości z programu Outlook exspres.trwa to juz około tygodnia jak zmieniłem antyvira z nortona na avast ale czy to jest przyczyna ?.dzięki za wskazówki
We właściwościach konta w OE należy zwiększyć limit czasu połączenia z serwerem. Jeśli to nie pomoże to należy sprawdzić uważnie opcje Avasta. Jedna z opcji odpowiada za limit czasowy
To moze napiszesz która opcja bo nic takiego tam nie ma.
Jest. Tylko nie szukałeś zapewne:
Jak to napisał Terbak niedawno na forum:
“kliknij 2x na ikonce avasta w zasobniku kliknij na szczegóły -> wybierz pocztę -> kliknij na dostosuj -> zakładka zaawansowane -> odptaszyć czas oczekiwania na komunikację”
w programie antywirusowym odchacz skanowanie poczty wychodzącej
Dzięki