"nie mozna zaladowac lub uruchomic...." zaraz po starcie


(Delia) #1

"nie mozna zaladowac lub uruchomic podanego w rejestrze pliku "System". Upewnij sie, ze

plik istnieje na tym komputerze lub usun z rejestru odwolanie do niego." mozna nacisnac tylko "OK" to wszystko pojawia sie zaraz po uruchomieniu komputera, tj to wpisaniu hasla i pokazaniu pulpitu; obok jest zolty trojkat z wykrzyknikiem i u gory na pasku taki sam trojkat i obok pisze "Desktop"..

co z tym moge zrobic???


(Technik Elektro) #2

od kiedy problem ??


(Delia) #3

poza instalowaniem aktualizacji nic innego nei robila... odinstalowanie aktualizacji nic nie dalo.. wyczyszczenie rejestru systemu tez nie pomoglo


(Technik Elektro) #4

a przywracanie systemu ??


(Delia) #5

tez nie pomoglo


(Technik Elektro) #6

spróbuj jeszcze wejść do trybu awaryjnego i utworzyć nowe konto z prawami Administratora i z niego uruchomić system być może problem jest na poziomie tylko rejestru systemowego w kluczu HKC user. jak nie pomoże to pozostaje przeinstalować system.


(sobewa) #7

Witam. Miałam podobny problem, po uruchomieniu komputera również na pulpicie nieoczekiwanie pojawił się podobny komunikat tylko nazwa pliku była inna. Nie pomogły również żadne programy czyszczące rejestr. Tak mnie to wkurzało, że postanowiłam zrobić z nim porządek. Zrobiłam tak: weszłam do rejestru, w opcji "znajdź" wpisałam dokładną nazwę pliku (dokładnie tak jak było napisane w komunikacie, z uwzględnieniem dużych liter), plik został znaleziony, zrobiłam kopię klucza albo podklucza (dokładnie nie pamiętam), w którym ten plik się znajdował, export do "moje dokumenty" i wtedy dopiero usunęłam ten plik ręcznie (PPM, usuń - tak jak zwykły plik). Komunikat od tego czasu nie pojawił się nigdy więcej a system działa bez zarzutu.