Nie mozna zaladowac pliku gae-zi


(Wiochman95) #1

Witam wszystkich , gdy wlaczylem rano komputer to wszystko sie dobrze uruchamia az do loga Windows z paskiem postepu , i nagle wyskakuje niebieski komunikat , ze nie mozna zaladowac pliku "gae-zi" i ze jest on uszkodzony albo brak go i podaja jakas lokalizacje C/WINDOWS/System/Custom/Software. Pierwszy raz slysze o takim pliku , aha i nad "e" w nazwie tego pliku jest jakby cudzyslow. Prosze o pomoc. Moj system to WinXP , moze konsola odzyskiwania pomoze ale jakie tam polecenia wpisac?


(kliszka) #2

Krok 2: Użycie Konsoli odzyskiwania w celu sprawdzenia, czy dysk twardy ani system plików nie są uszkodzone

Ważne: Firma Microsoft zaleca korzystanie z Konsoli odzyskiwania wyłącznie użytkownikom zaawansowanym i administratorom.

Uwaga: Dostęp do Konsoli odzyskiwania można uzyskać tylko z konta administratora.

Uruchom komputer z dysku CD z systemem Windows XP. Po pojawieniu się monitu wybierz wszelkie opcje wymagane do uruchomienia komputera z dysku CD.

Uwaga: Aby uruchomić komputer z dysku CD z systemem Windows XP, należy odpowiednio skonfigurować stację dysków CD-ROM lub DVD-ROM. Aby uzyskać informacje o sposobie konfigurowania komputera do uruchamiania ze stacji dysków CD-ROM lub DVD-ROM, zajrzyj do dokumentacji dostarczonej z komputerem lub skontaktuj się z jego producentem.

Po pojawieniu się monitu o wybór opcji Napraw lub Odzyskaj naciśnij klawisz R. Zostanie uruchomiona Konsola odzyskiwania firmy Microsoft.

Po pojawieniu się odpowiedniego monitu wpisz hasło administratora. Jeśli hasło administratora jest puste, po prostu naciśnij klawisz ENTER.

Za pomocą narzędzia wiersza polecenia chkdsk sprawdź stan dysków twardych. W wierszu polecenia wpisz polecenie chkdsk /r, a następnie naciśnij klawisz ENTER.

Odczytaj wyniki, a następnie wykonaj wszelkie kroki wymagane do ukończenia operacji. Na przykład konieczne może być uruchomienie polecenia chkdsk /f w celu rozwiązania pewnych problemów.

Ponownie uruchom komputer i spróbuj jeszcze raz uruchomić Instalatora.

Albo :

sprawdź spod konsoli, czy masz na dysku folder c:windowsrepair, jeśli tak to skopiuj z niego plik SOFTWARE do folderu c:windowssystem32config

Albo :

sprawdź czy chodzi tryb awaryjny, włącz przywracanie systemu ( ostatnia zapisana dobra konfiguracja - przed w/w problemem )


(Wiochman95) #3

Probowalem zrobic to http://support.microsoft.com/kb/307545/pl ale Czesc 1 poszla dobrze a 2 juz nie moge zrobic bo nie moge wejsc na konto administratora albo uzykownika w grupie administatorow poniewaz nie odpala mi sie system dalej po logo windows nawet w awaryjnym ale nie ma juz tego bledu co wyskakiwal. A jaka mam wpisac komende zeby zobaczyc czy mam ten folder na dysku?


(kliszka) #4

START - URUCHOM - wpisujesz nazwę folderu ,możesz to zrobić w trybie awaryjnym.. dla pewności otwórz byle jaki folder , następnie :

NARZĘDZIA - OPCJE FOLDERÓW - WIDOK - POKAŻ UKRYTE PLIKI ,FOLDERY I DYSKI


(Wiochman95) #5

Ale ja nie moge nawet odpalic systemu awaryjnego :confused: Co ja mam zrobic?