Witam jeśli zły dział to proszę o przesunięcie do właściwego. Nie znalazłem nigdzie rozwiązania swojego problemu dlatego postanowiłem zapytać o poradę. Od kilku dni borykam się z problemem nie otwierających się pod stron , wcześniej wszystko działało normalnie jednak tak jak wspomniałem wcześniej od kilku dni nic nie chce się otworzyć. Problem jest także z google maps nie wyświetla mi ikonek nawigacji oraz nie wyznacza trasy. Jak problem się pojawił to zaktualizowałem windowsa , flash , jave oraz sterowniki jednak nadal nie ma rozwiązania. Gdy wchodzę na jakąś pod stronę i daje otwórz w nowym oknie to wyświetla mi się pusta strona tak jakby nie istniała próbowałem na komputerze stacjonarnym a tam wszystko działa bez problemu problem pojawia się na laptopie. Laptop HP , Windows 7 32 bit.
Podpada pod dział Bezpieczeństwo.
Nie napisałeś na jakich przeglądarkach błąd występuje.
Dla pewności zastosuj się do:
Problem występuje na wszystkich przeglądarkach czyli Chrome i Mozzila
Mnie to wygląda na jakiś problem z połączeniem internetowym jak prawie nigdzie nie działa, po części może jakaś infekcja uszkodziła konfiguracje połączenia sieciowego / usługi sieciowe.
Jakaś rada jak to naprawić ?
Zerknijmy w Logi, tylko najpierw je utwórz według instrukcji powyżej
Na innym komputerze możesz pobrać frst, skopiować na niesprawny i potem przy pomocy niego przesłać raporty (po przekopiowaniu ich z niesprawnej maszyny).
First mi się pobrał i właśnie skanuje , jak skończę to prześle co wyszło.
Czy aby na pewno dobrze to zrobiłeś?
Pliki powinny być bez daty i godziny.
FRST.txt, Addons.txt, Shortcut.txt
Masz podmienione pliki windows i parę innych zmian. Chwilkę potrwa przygotowanie pliku fixlist.exe
Ja tam widzę chyba nielegalny office 2013.
Laptopa dostałem w spadku więc może
Uruchom, przeskanuj i napraw.
Po restarcie wrzuć plik raportu z ADW.
Potem znowu uruchom FRST i wrzuć trzy nowe pliki
wyszukaj dwa pliki w komputerze i podaj mi dokładne lokacje:
winlogon.exe
User32.dll
Znajdziesz je na pewno w
C:\Windows\system32
Potrzebuję inne lokacje, bo te dwa są zainfekowane
Są te dwa pliki w katalogu C:\Windows\system32
User32.dll.mui i winlogon.exe.mui mi pokazuje w C:\Windows\system32\pl-PL
Odinstaluj DriverBooster, jeśli nie masz konfliktów w Menadżerze Urządzeń.
Następnie, ten plik zapisz w katalogu, w którym jest FRST C:\Users\Robo\Downloads
fixlist.txt (3,8 KB)
Program zatrzyma niepotrzebne procesy, zrobi Punkt Przywracania.
Po skończonej pracy zrobi restart, po restarcie wklej plik wynikowy.
Skasuj folder C:\FRST
Uruchom program jeszcze raz, przeskanuj i wrzuć frst.txt