Witam, zrobiłem w Power Poincie prezentację z muzyką w tle. Jest jeden problem… Chcę zanieść prezentację na płytce na inny komputer, a muzyka odtwarzana jest z mojego dysku. Czy da się jakoś na stałe “wszyć” muzykę do prezentacji, tak żeby na każdym komputerze była prezentacja z muzyką, a nie tylko na moim (gdzie muza jest odczytywana z dysku)?
P.S. Myślałem, żeby wypalić muzykę na CD, wskazać ją prezentacji, po czm wypalić prezentację na to samo CD… Czy to pomoże, czy zrobić to inaczej?
Ja mam PP 2003, ale w Twojej wersji będzie podobnie (chyba ).
A więc: z menu wstaw -> filmy i dźwięki-> dźwięk z pliku.
Potem wybierasz kiedy dźwięk w prezentacji ma zacząć być odtwarzany.
Pojawi się ikonka głośnika i klik PPM na ikonkę i dajesz edytuj obiekt dźwiękowy tam klikasz w pętli do zatrzymania i ukryj ikonę dźwięku podczas pokazu slajdów.
Polecam zrobić tak: jeżeli prezentacja będzie uruchamiana z płyty to nagraj sobie plik dźwiękowy na tą płytę i wtedy wybierasz dźwięk z lokalizacji na płycie. Potem gotową prezentację nagrasz na ta samą płytkę co masz dźwięk i wszystko będzie fajnie. Jeżeli zrobisz tak, że podasz lokalizację do pliku a potem go przeniesiesz to nie będziesz miał dźwięku w prezentacji.
Oczywiście, właśnie w ten sposób chciałem to rozwiązać, ale nie byłem pewien czy to poskutkuje… A szkoda płyty :lol: Zabiorę się za to i napiszę czy wyszło.