Nie wyświetlają się powiadomienia, o nowej poczcie, na koncie outlook

Cześć,
Używam aplikacji “Poczta” w systemie Windows 10. Mam dwa konta - outlook, oraz gmail.
Na koncie gmail, wyświetlają się powiadomienia, o nowej poczcie, natomiast na koncie outlook, powiadomień brak. Chodzi mi o te okienko, które wyświetla się, w prawym dolnym rogu, gdy przyjdzie jakaś wiadomość. Powiadomienia mam włączone w aplikacji, jednak nie działa to, z kontem outlook. Jakiś czas temu, była aktualizacja aplikacji Poczta, która wprowadziła na konto outlook grupowanie wiadomości, typu “priorytetowe”, “inne”. W jaki sposób włączyć powiadomienia, albo wyłączyć grupowanie wiadomości?
http://iv.pl/images/30916385043357938200.jpg

Sprawdź częstotliwość synchronizacji (domyślnie jest chyba 1 h ustawiona) :stuck_out_tongue: Po za tym ta aplikacja to nieporozumienie, lepiej zainstalować i używać Thunderbird + gnotifer :wink:

Od czasów Win8, używam aplikacji Poczta, i trudno jest mi się przesiąść, na inną aplikację, do obsługi maila :wink:

Niestety nie :wink: Domyślnie kiedyś ustawiłem na “po nadejściu elementu” w “pobierz nową zawartość”.

Witam,
Dalej nie uporałem się z powiadomieniami, na koncie outook. Macie jakieś pomysły? Przeszukałem wszystkie, możliwe opcje aplikacji Poczta.

PS. Gdzie najlepiej wstawiać screeny, aby były cały czas widoczne?

Wrzucaj pliki bezpośrednio