harry127
(Harry127)
16 Styczeń 2009 16:38
#1
Witam
Dzisiaj zauważyłem, że nie mogę otworzyć żadnego dysku. Wczoraj Kaspersky AV pokazał mi, że boot.com jest zainfekowany. Nacisnąłem Usuń, ale teraz zaczynam tego żałować…
Gdy próbuję otworzyć dysk (Mój Komputer >> Dysk lokalny C lub D), pojawia się taki komunikat:
Proszę o szybką pomoc!
Podaj logi z programów HijackThis oraz Combofix viewtopic.php?f=16&t=36654
Logi wklejasz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org , a w poście dajesz tylko link do nich.
harry127
(Harry127)
16 Styczeń 2009 18:08
#3
HijackThis: http://wklej.org/id/40041/
ComboFix: http://wklej.org/id/40039/
Teraz już mogę otwierać dyski, ale czy mógłbyś sprawdzić logi?
Zmieniły mi się ikony plików JPG i na pulpit doszedł skrót Imbecyla Extra (IE). Czy to normalne?
Olcia
(Olixxx94)
16 Styczeń 2009 18:39
#4
Log z HJT czysty, ale niech ktoś inny jeszcze to sprawdzi.
huber2t
(huber2t)
16 Styczeń 2009 19:33
#5
Pobierz ComboFix , ale nie uruchamiaj
Wklej do notatnika:
File::
c:\windows\0
c:\windows\system32\0
c:\windows\SA6842A15.tmp
Plik -> zapisz jako -> CFScript.txt .
Przeciągnij i upuść ikonkę CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe tak jak tu->
Rozpocznie się usuwanie i powstanie log, który dasz na forum.
Logi dajesz na http://wklej.eu lub na http://wklej.org a w poście dajesz tylko link
harry127
(Harry127)
16 Styczeń 2009 21:46
#6
Po przeciągnięciu pliku CFScript.txt wyglądało to tak, jakby ComboFix rozpoczął normalne skanowanie. Plik txt zniknął z pulpitu (można go znaleźć w folderze Qoobox). Wedle zapewnień programu, log powinienem znaleźć na dysku C, niestety tam go nie ma. Co robić?
Leon1
(Leon$)
16 Styczeń 2009 21:56
#7
harry127:
Po przeciągnięciu pliku CFScript.txt wyglądało to tak, jakby ComboFix rozpoczął normalne skanowanie. Plik txt zniknął z pulpitu (można go znaleźć w folderze Qoobox). Wedle zapewnień programu, log powinienem znaleźć na dysku C, niestety tam go nie ma. Co robić?
Start >> wyszukaj >> ComboFix.txt
sdar
(sdar)
16 Styczeń 2009 22:00
#8
harry127 , Proszę o zmianę tytułu na bardziej konkretny.
Użyj opcji
Pomocne może być zapoznanie się z TYMI informacjami.
harry127
(Harry127)
16 Styczeń 2009 22:02
#9
Leon1
(Leon$)
16 Styczeń 2009 22:14
#10
Log wygląda na czysty
Pobierz CCleaner http://www.filehippo.com/download_ccleaner/
przeskanuj nim i wyczyść rejestr.
zrób optymalizacje uruchamiania
http://cybertrash.netarteria.pl/cyber/i … 378.0.html
usuń ręcznie folder C: \Qoobox usuń instalkę Combofix z dysku.
Wyłącz I włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach.http://support.microsoft.com/kb/310405/pl
przeskanuj obszar Mój komputer http://www.kaspersky.pl/virusscanner.html gdy będą wirusy pokaż raport