Miałem jakiegoś trojana. Avast to niby usunął, ale przestał działąć mi Skype i Opera. Ponowne instalowanie tych aplikacji nie skutkuje. Przy uruchamianiu Skype lub Opery pojawia się komunikat: “Uruchomienie tej aplikacji nie powiodło się, ponieważ nie znaleziono msskxuno.dll. Ponowne zainstalowanie aplikacji może naprawić ten problem.” Jak mogę to naprawić? Czy jest jakiś sposób? Proszę o informacje.
Jeszcze dodam, że przy uruchomieniu Firefoxa dzieje się tak samo. Przy uruchomieniu ComboFix również mi się pojawiło okienko CSSCRIPT że brakuje tego pliku msskxuno.dll Pojawiało się to kilkukrotnie ale combofix działał. Jeszcze przy pracy combofix włączył się Avast, że jakiś wirus jest. No a tutaj log hijackthis http://www.wklejto.pl/13513 Tu natomiast log z ComboFix http://www.wklejto.pl/13514
Podepnij pendrive , kartę, lub mp3 pod USB i wtedy uruchom
Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.
Loga wklej na WKLEJ TO lub WKLEJ a w poście daj linka
Wylecz pendrive lub kartę
lub
przskanuj kompa w trybie awaryjnym Kaspersky , uruchom przez
lub
daj raport z niego na forum
wklej do notatnika:
Zapisz plik jako CFScript.txt najlepiej aby ikonka tego pliku znajdowała się obok ikonki ComboFix.exe
Przeciągnij i upuść plik CFScript.txt na ikonkę ComboFix.exe powinno rozpocząć się usuwanie po tym daj log na forum.
Loga wklej na www.wklejto.pl lub http://www.wklej.org/ a w poście daj linka
Hej spandaupol. Zrobłem według Twojej sugestii. Nic to nie pomogło. Nadal pojawia się komunikat, że nie znaleziono msskxuno.dll przy uruchamianiu wielu programów. Ten komunikat pojawia się jeszcze przy aplikacji Flash, a CorelDraw się w ogóle nie uruchamia. Wracając do działania z ComboFix komputer się zrestartował, a potem jak ComboFix kończył pracę to wyskoczył niebieski ekran i zrestartował się komp ponownie. Ale log został wygenerowany. Ten log znajduje się tutaj: http://www.wklejto.pl/13596 Proszę o dalszą pomoc. Czy programem VBURN można coś zdziałać??
Log wygląda na czysty.
usuń ręcznie folder C: \Qoobox oraz instalkę Combofix z dysku.
Przeczyść system oraz rejestr CCleaner
Wyłącz i włącz przywracanie systemu na wszystkich dyskach. Instrukcja
Pobierz System Repair Engineer http://www.cybertrash.pl/images/tata/Sy … ineer.html przeskanuj system i daj log na forum