Zainstalowałem program ArcaVir 2007 i podczas włączania programu pocztowego Thunderbird pojawia się taki komunikat:
gdy kliknę ok to pojawi się:
Gdy wybiorę pierwszą opcję:Zaakceptuj ten certyfikat na stałe i kliknę ok to pojawia się ponownie to okno,klikam ponownie ok,znowu komunikat i tak bez końca.Co zrobić aby się pozbyć się tego “okienka”?
Anuluj albo X wyłącza to okienko, czy nie da się go wyłączyć?
Którą opcję wybierasz?
Niestety nie znam tego antywirusa więc ci tu nie pomogę, spróbuj jednak poszukać w opcjach tego programu skanowanie e-mail i spróbuj powyłączać niektóre opcje itp.
Jak kliknę ok po drugim “okienku” to komunikat znika nie o to mi chodzi,że nie mogę tego zamknąć tylko,żeby Thunderbird zaakceptował certyfikat ArcaVira i więcej nie pojawiał się ten komunikat.Wyłączanie opcji w skanowaniu chyba nie będzie dobrym rozwiązaniem.
Nie chodziło mi oczywiście, aby wyłączyć skanowanie, bo tego ci nie radze, a jedynie zbadać przyczynę problemu. Przejrzałem jeszcze raz te screeny, ale nie wiem zupełnie, co zrobić.
Przejrzyj jeszcze konfiguracje swojej poczty.
Możliwe, że zakładając konto w pośpiechu wybrałeś zwykłe konto e-mail zamiast konta gmail. Może spróbuj skonfigurować to jeszcze raz.
Może to wcale nie wina antywirusa, a jedynie złej konfiguracji… :?
Jak miałem Avasta to nic takiego się nie pojawiało.Mam kilka kont gmail,interia,wp.
Nie rozumiem co masz na myśli.