Niebieski ekran po instalacji Comodo Firewall Pro na Viście

Mam na laptopie (system operacyjny Vista Home Premium) zainstalowaną Avire Premium i dodatkowo Spyware Doctor w wersji free (wykrywa i usuwa tylko spyware). Chciała do kompletu porządnego firewalla. Czytałam tyle pozytywnych opinii na temat Comodo Firewall Pro i to jak wspaniale współgra z aplikacjami antywirusowymi typu Avira, Avast. Moja Avira jest płatna (wersja Premium), ale nie posiada własnego firewalla.

Niestety po instalacji i wymaganym restarcie komputera pojawiał się niebieski ekran. Odinstalowałam Comodo w trybie Safe Mode, wyłączyłam ochronę rezydentalną Aviry i Doctorka, wyłączyłam windowsowego firewalla i zainstalowałam jeszcze raz Comodo. Po restarcie znowu to samo - niebieski ekran :frowning: What the hell? :evil:

Czy powinnam odinstalować wszystkie antywirusy i zainstalować Comodo, a potem dopiero antywiry?

Nie mam za bardzo doświadczenia z instalowaniem zapór, ponieważ zwykle kupowałam pakiety All-In-One.

Proszę o radę kogoś doświadczonego?

Z góry dziękuję :slight_smile:

Prawdopodobnie to Spyware Doctor może się gryźć z Comodo.

Czy posiadasz dwa antywirusy? Po co?

Aby dowiedzieć się więcej, czego dotyczył bluescreen, odczytaj plik DMP. Zrób to wg tej instrukcji :arrow: Czytanie DMP

Daj raport na forum wg tych zasad :arrow: viewtopic.php?f=16&t=253052

Sprawdź teraz, czy są jakieś pliki DMP i podaj raport na forum i spróbujemy ustalić, które oprogramowanie powoduje błąd.

Nie, nie! Nie mam dwóch antywirusów :smiley: ! Napisałam przecież, że mam Avirę Premium. Ale faktycznie nie znam przyczyny blue screenów.

Zrobię to co napisałeś trochę później.

Wielkie dzięki za zainteresowanie się moim tematem.