Niebieski ekran Pomocy!


(Dudek3 91) #1

witam czy moglibyście mi pomóc mam następujący problem :frowning: :przy wyłączaniu komputera pojawia mi sie niebieski ekran a na nim:

Pojawił sie problem i system windows zostanie zamknięty aby zopobiec

uszkodzeniu komputera

Jeżeli pierwszy raz widzisz ekran błędu STOP

ponownie uruchom komputer. Jeżeli sterownik jest zidentyfikowany w komunikacie błędu stop, wyłącz go lub skontaktuj sie z producentem w sprawie aktualizacji sterownika.Sprubój zmienienia karty wideo.

Skontaktuj sie z dostawcą sprzętu w sprawie aktualizacji systemu bios.

Wyłącz pamięci systemu bios, takie jak buforowanie lub przesłanianie.

Jeżeli do usunięcia lub wyłączenia składników musisz użyć trybu awaryjnego ponownie uruchom komputer naciśnij klawisz F8 aby wyświetlić zaawansowane opcje startowe a następnie wybierz tryb awaryjny.

Informacje techniczne:

***STOP: 0x0000008E (0x8000000, 0x804E3586, 0x8054FE34, 0x00000000)

Zrzut pamięci fizycznej…

POMOCY!!


(Hitman42) #2

Takich tematów juz jest sporo na forum :stuck_out_tongue: Poszukaj. Co prawda mi samemu czasami taki komunikat sie wyświetla ale to podczas korzystania z kompa taki wyskakuje :stuck_out_tongue: ale nie przejmuje się zbytnio tym bo resetuje kompa i już

Chyba na to checkdisc ( czy jak sie to pisze:)) pomaga.

To nie to samo ? : http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=55603


(Asterisk) #3

Post OT - kasacja


(Dudek3 91) #4

nie to nie jest to samo bo jakbyś nie widział to informacje techniczne są inne!!


(Rudyszympans) #5

http://support.microsoft.com/default.as … US;Q315335

jest to błąd pamięci ram

Kilka czynności które mogą uratować sytuację:

  • wyjmij delikatnie kość RAM z gniazda na płycie głównej i przeczysc je [styki na kości ram jak i sam slot] np sprezonym powietrzem, sucha szmatka, pedzelkiem.

  • włóż kość RAM do gniazda obok

  • jeśli używasz 2 kości pamięci RAM w systemie Dual Ram to być może twoja płyta ich nie obsługuje i teraz się upomniała o swoje [u mnie tak chodziła przez 4 miechy ;p, potem musialem ja wymienic]; wtedy albo aktualizacja BIOSU albo chocby zamiana miejsc kości RAM w slotach

  • możesz również sprawdzić kość RAM u znajomego, czy tam też powoduje błędy

Programów mimo wszystko nie polecam bo nawet jesli cos wykryja to nic to nie daje ;p. Ale możesz się pobawić: http://hcidesign.com/memtest/ lub http://www.memtest86.com/.

Przy odrobinie szczęścia wystarczy ją docisnąć :> czego tobie i sobie w przyszłości życzę.

Złączono Posta : 29.12.2005 (Czw) 0:00

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=50125

Tutaj dokładna instrukcja jak sprawdzić RAM.


(Kamilprymas) #6

Możesz też wejśc w naprawianie windowsa przez dos, wybierz z dostępnych komend przy naprawie scandisk i powino pomóż, u mnie tak było :frowning:


(Dudek3 91) #7

a mógłbyś napisać dokładnie gdzie w dosie jest ten scandisck bo nie moge znaleźć :frowning:


(Rudyszympans) #8

Pewnie chodzi o taki system:

-wkładasz płytę z Windows XP i podczas ponownego uruchamiania komputera wchodzisz do instalacji Windowsa [wcześniej w BIOSIE ustawiasz bootowanie z cd]

-w menu instalacji systemu na początkowym etapie powinieneś mieć coś a la “naciśnij R aby przejść do konsoli odzyskiwania systemu”. I w tej oto konsoli po podaniu hasła administratora (pamiętać, że jak się nic nie ustawiało to tylko niskamy ENTER, ja czasem zapominam ;p).

I w tej oto konsoli wszystkie dosowe polecenia powinny chodzić.

cytat ze strony http://www.computerhope.com/software/scandisk.htm#06

Złączono Posta : 29.12.2005 (Czw) 0:56

{mam nadzieję, że to w ten sposób dochodziło się do konsoli dosowskiej pod xp, powodzenia; jeśli nie, to daj znać albo spróbuj równolegle innych środków zaradczych)


(Dudek3 91) #9

jest zrobiłem i wpisuje tam chkdsk i jest ze dysk jest w dobrym stanie i nie był sprawdzany ale aby spradzić go mimo to użyj opcji /p, i wpisuje to /p, i dupa… :frowning:


(Rudyszympans) #10

ale jak wpisujesz polecenie?

chkdsk

chkdsk /p

/p

bo to jest różnica… ;p


(w32.sasser) #11

Wirus HaxDoor może być przyczyną komunikatu o błędzie „STOP 0x00000050” lub „STOP 0x0000008e”

Więcej masz tu:

http://support.microsoft.com/default.as … ;pl;903251

Warto sprawdzić :slight_smile:


(Rudyszympans) #12

Tia ale to nic gościowi nie daje…

Jeśli to ten syf [mada faka ;p] to tutaj jest co nieco : http://komputery.katalogi.pl/temat44485/

Program, o którym mowa to:

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic.php?t=36654

możesz zamieścić ew. loga tutaj, który rozwieje wszelkie wątpliwości z czym mamy do czynienia


(Dudek3 91) #13

dzięki wielkie spróbuje :slight_smile:

Złączono Posta : 29.12.2005 (Czw) 13:04

dupa jak na razie nic nie działa tera na formu prosze o sprawdzenie loga do tego programy hijackthis więc jeśli sie na tym znacie to mi sprawdźcie prosze… :slight_smile: i na wszelki wypadek wkleje go też tutaj:

Running processes:

D:\WINDOWS\System32\smss.exe

D:\WINDOWS\system32\winlogon.exe

D:\WINDOWS\system32\services.exe

D:\WINDOWS\system32\lsass.exe

D:\WINDOWS\system32\svchost.exe

D:\WINDOWS\System32\svchost.exe

D:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe

D:\WINDOWS\Explorer.EXE

D:\WINDOWS\SOUNDMAN.EXE

D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe

D:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe

D:\Program Files\Thomson\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe

D:\Program Files\Winamp\winampa.exe

D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

D:\WINDOWS\system32\RUNDLL32.EXE

D:\WINDOWS\motyl.exe

D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe

D:\Program Files\NetPanel\NetPanel.exe

D:\WINDOWS\winsrv.exe

D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe

D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe

D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe

D:\Program Files\Opera\Opera.exe

D:\WINDOWS\system32\wuauclt.exe

D:\Documents and Settings\Dudek\Pulpit\Nowy folder\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.pl/

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Łącza

O2 - BHO: IEHlprObj Class - {CE7C3CF0-4B15-11D1-ABED-709549C10000} - D:\Program Files\NetPanel\IEHelper.dll

O3 - Toolbar: Easy-WebPrint - {327C2873-E90D-4c37-AA9D-10AC9BABA46C} - D:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Toolband.dll

O4 - HKLM…\Run: [soundMan] SOUNDMAN.EXE

O4 - HKLM…\Run: [avast!] D:\PROGRA~1\ALWILS~1\Avast4\ashDisp.exe

O4 - HKLM…\Run: [NeroFilterCheck] D:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe

O4 - HKLM…\Run: [sunJavaUpdateSched] D:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\jusched.exe

O4 - HKLM…\Run: [bearShare] “D:\Program Files\BearShare\BearShare.exe” /pause

O4 - HKLM…\Run: [speedTouch USB Diagnostics] “D:\Program Files\Thomson\SpeedTouch USB\Dragdiag.exe” /icon

O4 - HKLM…\Run: [WinampAgent] D:\Program Files\Winamp\winampa.exe

O4 - HKLM…\Run: [NetPanel] “D:\Program Files\NetPanel\Starter.exe” /path=“D:\Program Files\NetPanel”

O4 - HKLM…\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvCpl.dll,NvStartup

O4 - HKLM…\Run: [nwiz] nwiz.exe /install

O4 - HKLM…\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE D:\WINDOWS\system32\NvMcTray.dll,NvTaskbarInit

O4 - HKLM…\Run: [AMotyl] D:\WINDOWS\motyl.exe /tray

O4 - HKLM…\Run: [spik] D:\Documents and Settings\Dudek\Pulpit\Spik\Spik.exe -autostart

O4 - HKLM…\Run: [Easy-PrintToolBox] D:\Program Files\Canon\Easy-PrintToolBox\BJPSMAIN.EXE /logon

O4 - HKCU…\Run: [CTFMON.EXE] D:\WINDOWS\system32\ctfmon.exe

O4 - HKCU…\Run: [MSMSGS] “D:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe” /background

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Add To Print List - res://D:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_AddToList.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint High Speed Print - res://D:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_HSPrint.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Preview - res://D:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Preview.html

O8 - Extra context menu item: Easy-WebPrint Print - res://D:\Program Files\Canon\Easy-WebPrint\Resource.dll/RC_Print.html

O9 - Extra button: (no name) - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll

O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Sun Java Console - {08B0E5C0-4FCB-11CF-AAA5-00401C608501} - D:\Program Files\Java\jre1.5.0_05\bin\npjpi150_05.dll

O9 - Extra button: Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O9 - Extra ‘Tools’ menuitem: Windows Messenger - {FB5F1910-F110-11d2-BB9E-00C04F795683} - D:\Program Files\Messenger\msmsgs.exe

O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupda … 0710307331

O17 - HKLM\System\CCS\Services\Tcpip…{941FC87C-FBB3-484B-B516-DD80A24E2359}: NameServer = 195.114.161.55 195.114.181.130

O18 - Protocol: wpmsg - {2E0AC5A0-3597-11D6-B3ED-0001021DC1C3} - D:\Documents and Settings\Dudek\Pulpit\Spik\url_wpmsg.dll (file missing)

O23 - Service: avast! iAVS4 Control Service (aswUpdSv) - Unknown owner - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\aswUpdSv.exe

O23 - Service: avast! Antivirus - Unknown owner - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashServ.exe

O23 - Service: avast! Mail Scanner - Unknown owner - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashMaiSv.exe" /service (file missing)

O23 - Service: avast! Web Scanner - Unknown owner - D:\Program Files\Alwil Software\Avast4\ashWebSv.exe" /service (file missing)

O23 - Service: WinSrv (MainSrv) - Unknown owner - D:\WINDOWS\winsrv.exe

O23 - Service: NVIDIA Display Driver Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - D:\WINDOWS\system32\nvsvc32.exe