Nieczytanie dysku przy instalacji xp

Witam.

To mój pierwszy wpis na forum,więc od razu wytłumaczę,że w zakresie informatyki jestem kompletnym laikiem,dlatego w razie oczywistych błędów w nazwach czy w czymkolwiek proszę się nie śmiać :?

Przystąpie do opisu problemu:

Posiadam już kilkuletni MSI,z którym ogólnie nie było większych problemów(poza kilkakrotnym przegrzaniem).Dopiero niedawno złamała mi się wtyczka od instalacji,pozostała w środku,w związku z czym konieczny był zakup odpowiedniego gniazda i jego wymiana.Powierzyłem komputer znajomemu elektronikowi i wszystko byłoby w porządku,gdyby nie zniknęły wszelkie dane(pal je licho)…Chodzi mi o to,że przy wgrywaniu systemu windows xp(do którego już się bardzo przyzwyczaiłem) płytka instalacyjna rusza jak należy,ale w momencie,gdy akceptuję regulamin i powinien rozpocząć się proces instalacji pojawia się niebieski ekran z komunikatem "Instalator nie może uzyskać dostępu do tego dysku.“Nieznany dysk” i jeszcze “Nie ma dysku w tej stacji”.Nie są rownież wyróżnione żadne partycje na komputerze.

Po kliknięciu enter wyskakuje kolejny niebieski ekran z następującym komunikatem:

“pojawił się problem i system windows został zamknięty,aby zapobiec uszkodzeniu komputera…”

Informacje techniczne: ***STOP: 0x0000008e (0xc0000005,0xf74139a8,0xf4fd75c,0x00000000)

***setupdd.sys - address f74139a8 base at f73ec000,Datestamp 41107cf8"

Czy ktokolwiek wie o co w tym wszystkim chodzi i co powinienem teraz zrobic???Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc.

lesiuto , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Istnieje też coś takiego jak wielkie litery. Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.

W biosie dysk jest widoczny ?

Może trzeba zresetować ustawienia biosu.

Wypal sobie na płytce: Parted-Magic