Niedziałający internet z UPC (router Thomson)

Zanim powiecie, że taki temat już był… Owszem i czytałam wszystkie, ale nie znalazłam rozwiązania mojego problemu… A więc

Dość długo używałyśmy modemu z UPC na naszym piecyku (10mg). Dorobiłyśmy się jednak z siostrą po laptopach więc zakupiłam ruter firmy Netgear. Wszystko działało bardzo dobrze do czasu… Zwiększyłyśmy prędkość internetu do 50mg i wymieniłyśmy modem na ruter Thomson. Netgear miał pójść w odstawkę… Poszedłby gdyby nie fakt, że Thomson udostępnia internet tylko dla laptopa mojej siostry(Win 7).

Thomson łączy się z moim laptopem(Win Vista), siła sygnału jest bardzo dobra ale… internet nie działa. Podłączyłam więc Netgear z powrotem do urządzenia UPC. Mam internet ale jego jakość pozostawia wiele do życzenia i nie jest to chyba nic dziwnego. Internet potrafi rozłączyć się po 5 razy na dzień, a już nie skomentuję jakości gier typu mmo… (siostra w tym samym czasie używa jednak internetu z Thomsona, nie Netgeara)

Resetowałam Thomsona po kilka razy, restart laptopa też był… I tu ciekawostka. Znajomy niczym bohater zjawił się ze swoim Linuxem na pendrive’ie i Thomson niespodziewanie zaczął działać. Myślicie,że powinnam zrobić reinstalację mojej Visty? Laptop siostry ma ze 2 miesiące, mój ponad 2 lata.

PS. W trakcie pisania tego wywodu padł mi internet… Poziom mojej irytacji powoli osiąga stan krytyczny.

Może to urządzenie jest wadliwe?

w zeszłym tygodniu wymienili poprzedniego tomsona na nowego obsługującego 50MB i po 12 godzinach umarł zasilacz :).

jak by co to może przywrócenie domyślnych ustawień WIfi pomoże. W najgorszym przypadku wyłącz zabezpieczenia na Tomsonie i sprawdź czy laptop się połączy. Może chodzi o jakieś szyfrowanie którego lapek nie obsługuje na danych sterownikach.

Thomson pewnie od UPC? :wink: To największy syf jaki można spotkać i poważnym błędem było wzięcie go jako modemo router w upc spokojnie netgear by wystarczył do 50mb/s ;D Teraz chyba pozostało zgłaszenie reklamacji i wezwanie serwisanta aby najlepiej wymienił go na inny…

BRacoon ,

Zapoznaj się z tematem i popraw tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj przy poście otwierającym ten temat.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało usunięciem tematu do Kosza.

Urządzenie raczej nie jest wadliwe bo jak napisałam działa z laptopem mojej siostry :confused: Chyba, że coś jest nie tak z moim laptopem(chociaż z Netgear’em się łączy eh) Przywracałam już ustawienia domyślne i nadal nic. Chyba pozostanie mi wyłączenie zabezpieczeń.

Myślisz, że nie zrobią mi problemu jeśli zadzwonię i poproszę o wymianę na ten kablowy modem? Mówiąc szczerze nawet przyjaciel odradzał mi ten router.

PS. Mam nadzieję, że teraz nazwa tematu może być.