Niedziałający kabel COM w Siemensie C65

Kupiłem kolejny kabel COM, ale niestety znowu komputer nic nie wykrywa, a mi brakuje już pomysłów. Co zrobić??

Sprawdź czy w ogóle telefon widzi kabel. Podłącz zatem kabel do phona, na klawiaturce wybierz *#06#, potem lewym softkeyem “Więcej”. Wyświetli się kilka informacji o telefonie, przewiń listę w dół do pola “Acc.:” Jeśli pisze oznaczenie kabla to OK, będziemy szukać problemu dalej, ale jeśli pisze “none”, to telefon w ogóle nie wykrywa kabla. Należało by wtedy serwisować.

Tu chodzi o to że komputer nie widzi kabla(telefonu)

Zgredzio Jeśli masz płytkę ze sterownikami do kabla to je zainstaluj,podłącz kabel do kompa,XP powinien pokazać Ci komunikat że wykryto nowy sprzęt,poczekaj aż pokaże sie komunikat że twój sprzęt zstał zainstalowany i jest gotowy do użycia.

Sprawdź w PANEL STEROWANIA>SYSTEM>SPRZĘT>MENADŻER URZĄDZEŃ>PORTY (COM I LPT) pod jaką cyfrą COM jest zainstalowany kabel.Jak już będzie OK to będziemy dalej działać.

Niestety, kabel w telefonie jest jako none (tak, jak poprzedni COM i USB). Czy da się coś zrobić z tym kablem, ew. z USB??

W przypadku kabla COM nie ma sterowników. Do USB Siemensa są wymagane sterowniki.

Proponuje sprawdzić kabel z innym telefonem. Jeśli będzie chodziło - wina Twojego telefonu. Wtedy proponuję oddać do serwisu.

Z telefonem powinno być wszystko ok. Wcześcniej kupiłem kabel serwisowy, którym udało mi się zdjąć simlocka i wgrać nowy soft.

“Powinno być” - z takim podejściem nic nie osiągniesz :stuck_out_tongue: