Nieograniczony budżet na komputer

Witam, jak w temacie, jakie byście zaproponowali zestawy z nieograniczonym budżetem, sama jednostka bez monitora, oczywiscie tak aby wszystkie podzespoły były dostępne w naszych sklepach, a nie po znajmomości od NASA :smiley: Pozdrawiam :wink:

Poczytaj i sam wybierz http://www.purepc.pl/zestawy_komputerow … rpien_2011

Jak się ma nielimitowane pieniądze, to przecież zaszaleć można i wrzucić Windows 7 Ultimate (no chyba, że się ma marnować pod Linuxem :slight_smile: ), wrzucić z 16GB RAM, kilka kart graficznych, żeby połączyć je w SLI/Crossfire, 2x1TB, do tego jakieś SSD, napęd oczywiście Blu-Ray, do tego płyta główna, procesor i zasilacz, żeby wszystko współgrało (niestety, nie znam się na dopasowywaniu podzespołów :smiley: no i o porządnej karcie muzycznej, sieciowej bezprzewodowej i telewizyjnej chyba wspominać nie trzeba ;)? Ani o akcesoriach do chłodzenia takiego potwora :smiley:

Do tego jakaś piękna obudowa, UPS, co najmniej dwa monitory, zestaw nagłaśniający, porządne słuchawki, klawiatura i inne duperele - no i wszyscy się mogą schować :wink:

A tak na serio - z ciekawości pytasz, czy na serio :D?

Ja jestem ciekaw ile taki zestaw zachowałby świeżość i czy po 2 latach tak uruchomiłbym na nim nowe gry :smiley:

Myślę, że tak - gier wykorzystujących czterech rdzeni z tego co wiem jeszcze nie ma, RAM-u też na kilka lat starczy. Najbardziej bałbym się tego, czy grafika da radę - raz dwa nowe układy wychodzą ;D

poprostu jestem ciekaw jakie byscie zlozyli maszyny majac do dyspozycji kazda kwote, bo ja osobiscie nie znam sie za bardzo na tym, dlatego z ciekawosci chcialbym zobaczyc wasze marzenia :wink:

http://allegro.pl/najszybszy-hypergamer-3d-surround-extreme-v2-0-i1757696430.html

a latać nie potrafi :smiley:

jakby dołożyć najmocniejszego xeona i 2 karty jeszcze to może w 50000zł by sie zmieściło czym to chłodzić potem?

W ciekłym azocie :E

Ciekawe, jakie by były rachunki za prąd z takim potworem :smiley: