Nieregularne zawieszanie się komputera

Witam.

Od jakiegoś miesiąca komputer nieregularnie zawiesza się. Myszka staje w miejscu, nie ma żadnej reakcji i pozostaje tylko zrestartowanie. Czasem zdarza się tak (do tej pory zdarzyło mi się to 2 razy), że po restarcie sam się włącza (system nie zdąża się nawet załadować) i wyłącza, wtedy pozostaje tylko odłączyć go od zasilania. W dzienniku zdarzeń pokazany jest błąd krytyczny “Kernel-Power”. Chciałem też obejrzeć plik małego zrzutu pamięci (minidump), ale nigdy on nie powstaje (może powstaje tylko w okolicznościach BSOD, nie wiem, jestem w tym zielony). Nie mam też warunków do sprawdzenia każdego podzespołu komputera. Zauważyłem, że uTorrent powoduje zawieszenie komputera, ale tylko wtedy, gdy włącza się automatycznie po starcie systemu. Gdy włączę go sam to nic się nie dzieje. Nie wiem już co mam robić… Proszę o pomoc i z góry dziękuję. :slight_smile:

Intel Core 2 Quad Q9300, 2500 MHz

MSI P45 Neo3 v1.0

NVIDIA GeForce 7300 GT

Chieftec (GPS-650A) 650W

4 GB RAM

Na początek uruchom wiersz polecenia,

start->uruchom->cmd

i wpisujesz: chkdsk

po skanowaniu dysku możesz jeszcze spróbować komendy:

sfc /scannow

Dobrze byłoby też przeprowadzić test programem memtest.

Co do komendy chkdsk, to gdy ją wpisuję pojawia mi sie komunikat : Odmowa dostępu z powodu niewystarczających uprawnień. Musisz wywołać to narzędzie przy uruchomionym trybie podniesionych uprawnień. Poczytałem o tym na tej stronie http://forum.dobreprogramy.pl/problem-poleceniem-chkdsk-t259708.html i musze stwierdzić, że nie moge uruchomić cmd jako administrator (mam windows 7, może dlatego), a gdy tworze ten plik BAT i go otwieram to tam jest napisane abym wpisał hasło dla administratora. Nie mam hasła więc daje ENTER wyskakuje jakiś napis, ale plik się od razu wyłącza i nie mogę tego przeczytać. Gdy znowu go otwieram on się odrazu zamyka. I tak w kółko.

Właśnie włączam memtest, zobaczymy co wykaże.

EDIT* Memtest nic nie wykazał, 0 errorów.