Niestabilne Wi-fi, Neostrada 10mb/s

(Pawdan01) #1

Na początku napiszę, że jestem laikiem w kwestii komputerów, więc będę pisał językiem potocznym... proszę mnie zrozumieć

A problem mam taki:

Od jakiegoś czasu mam problem z internetem, który polega na:

1.Gdy gram w haxball (innych gier internetowych na PC nie sprawdzałem) to ping jest strasznie niestabilny. Raz wynosi on 70/80, żeby po chwili gra stanęła na sekundę a ping podniósł się do 1000. Mam tak na każdym serwerze, więc to nie wina hosta.

2.Gdy mam włączonego laptopa i gram ONLINE na Ps3 to gra strasznie sie zacina... kiedyś nie miałem takiego problemu. Po wyłączeniu laptopa problem w pewnym stopniu ustaje, lecz wciąż nie jest to samo, co jeszcze kilka tygodni temu.

używam Livebox wi-fi na laptopie(odległość około 40cm), Ps3 (odległośc około 2m) i drugim komputerze, gdzie odległość jest już większa (kilkanaście metrów)

Dodam także, że posiadam antywirusa McAfee AntiVirus Plus i program zabezpieczający Microsoft Security Essantials.

Laptopa mam od stycznia, więc jest w miarę nowy.

Co może być powodem tego problemu?

Proszę o odpowiedź, ponieważ jest to dla mnie bardzo ważne.

Z góry dziękuję, pozdrawiam!

(kazek31) #2

wywal liveboxa bo to syf jakich mało nadaje się do pchania karuzeli a nie do internetu

wywal mac afe i esentionala bo też są o ......... ......... rozbić . Kup TP LINKA ADSL ANEX A i zainstaluj sobie nortona 360 v6 i będzie gitara.

(luger) #3

Pomijając fakt, że Neostrada czasami tak ma to być może ktoś zagłusza kanał wi-fi, na którym nadaje twój Livebox.

Zainstaluj program inSSIDer http://www.dobreprogramy.pl/inSSIDer,Pr ... 17095.html i sprawdź jak to wygląda, w radzie czego zmień kanał w Liveboxie.

(Pawdan01) #4

@kazek - ale to sie dzieje od jakichś 2 miesięcy, a mam go od stycznia :slight_smile:

@luger - zainstaluje i dam znać. Co do zmiany kanału... na czym miałaby ona polegać?

-- Dodane 27.06.2012 (Śr) 16:28 --

@luger