Nietypowe pytanie odnośnie podręcznika


(don maciej) #1

Mam takie pytanie czy ktoś może udostępni 55 stronę podręcznika New english file pre-intermediate? Wiem że to bardzo dziwne ale pilnie potrzebuje tej jednej strony. :-o


(Bambo 5) #2

czy mi sie zdaje czy to bedzie łamanie praw autorskich


(Wojtanos) #3

Zależy czy ta książka ma zezwolenie na kopiowanie. Na co drugiej stronie powinno znajdować się informacja "Sample Copy. Not For Sale" Wtedy wiadomo, że można skanować, kopiować i udostępniać :smiley:

Niestety nie posiadam tego podręcznika :frowning:


(system) #4

A nauczyciele nie łamią praw autorskich jak 150 razy kserują różne książki, ćwiczenia itp.

Nie przesadzajcie.


(don maciej) #5

to nie jest łamanie praw autorskich jezeli skseruje sie jedna strone inaczej bylo by gdyby skserowac cala ksiazke. Wiec ponawiam prosbe o udostepnienie tej jednej strony.


(system) #6

Tego już nie wytrzymam :shock:. Nie wiem czy mam się smiać czy płakać. To jest wręcz żałosne. Rozumiem nie podawać linków do cracków, kluczy ale takie coś. A jeśli kolega potrzebuje tej strony aby wypełnić jakieś zadanie lub coś podobnego a nigdzie nie moze znaleźc tej książki. U mnie nauczycielka kserowała po 15 stron każdemu uczniowi w klasie aby mógł zrobić zadanie domowe i nie tracić kasy na książke.


(Boner3773) #7

też nie ma..ale moze w temacie napoisz jeszce do jakiej szkoły..moze ktoś będzie mieć :?


(don maciej) #8

sprawa juz nieaktualna proszę o usunięcie tematu


(Meteo17) #9

Ja mam tą książke widziłem gdzieś całą w PDF i testy do niej i co wy gadacie o łamaniu praw szczerze kazdy je lamie i malo osób przestrzega a kształcić się trzeba.


(don maciej) #10

właśnie wiem że takie coś istnieje tylko że 2 godziny szukałem w google i w google books i nic znalazłem tylko wyższą o poziom


(Meteo17) #11

wyszą o poziom hmm a podasz link na pw do niej chętnie zobacze poszukam dla ciebie a jak coś zeskanuje u kolegi bo nie mam skanera chcesz tylką jedną strone