Witam jeśli coś pokręciłem i jest podobny link to z góry przepraszam. Otóż mam pewien problem pracuję w małej firmie, mamy kilka komputerów spiętych w sieć, i tu pojawia się pewien problem jeszcze do niedawna kiedy włożyłem pendriva w wejście umieszczone w przednim panelu komputera ten pojawiał się i mogłem go bez problemu używać, jednak ostatnio znajomek przyniósł mi dane na swoim pendrivie i od tego momentu zaczęły się problemy. Kiedy montuję pendrive pojawia się komunikat że wykryto nowe urządzenie usb, ale kiedy wchodzę do folderu “mój komputer” nie pojawia się, wpięty w tylny panel jest widoczny i w folderze " mój komputer". Jest to strasznie uciążliwe bo moje biurko jest nie koniecznie najbardziej wygodne do tego typu rzeczy :). Koleś który opiekuje się siecią, powiedział mi że skoro tak to muszę sobie radzić, czy ktoś wie jak mogę ponownie uruchomić usb z przodu??
Sprawdź czy w menadżerze urządzeń któryś nie jest wyłączony albo nie ma przy nim jakiegoś znaczku 8)
Sprawdzałem wszystko jest ok, żadnych znaczków.
Ale pisze, że wykryto pena a w mój komputer go nie ma czy pisze “Nie rozpoznano urządzenia”?
Dowcip polega na tym że system go wykrywa, pen zgłasza się jako gotowy do używania i na koncie admina jest widoczny i działa, a kiedy admin przelogował mnie na moje konto pen znikł z folderu " mój komputer" strasznie to frustrujące bo wciskanie się pod biurko za każdym razem jest męczące ( w tylnym panelu pen jest widoczny i działa ) nie po to jest wejście usb z przodu żeby włazić pod biurko kiedy potrzebuję użyć pena