Pomocy Proszę o sprawdzenie logów. Komputer coś siada i nie wiem co się dzieje …
Od jakiegoś czasu - kliku dni - mam spory problem z laptopem ! Praktyczne z dnia na dzień zaczął on strasznie spowalniać. Służy mi on głównie do pracy więc nie ma na nim gier, nie wiadomo jak wymagającycego oprogramowania poza edytorami tekstu itp. Największe spowolnienie występuje teoretycznie na chrome’ie, gdzie mam problem np. z odtworzeniem filmu na żywo …
Poniżej logi, z góry dzięki za sprawdzenie
PS. przed wstawieniem postów defaragmentację i dzisiaj jeszcze rano zainstalowałem Malwarebytes, ale niestety to w ogóle nie pomogło zwolnić pamięci … nie wiem co ją tak zajechało ?!
ps 2 Jeśli konieczna jest reinstalacja systemu proszę o info w tym zakresie !
Witaj, popraw proszę tytuł tematu tak aby wstępnie informował o problemie, użyj przycisku EDYTUJ , który znajdziesz w prawym dolnym rogu Swojego posta-> następnie skorzystaj z opcji Użyj pełnego edytora. Dziękuję za uwagę.
Tip: Unikaj słów: “problem”, “help”, “pomocy” itp. Tego typu słowa nie spowodują szybszej reakcji a mogą odnieść odwrotny skutek od oczekiwanego, tytuł tematu ma być skróconym opisem Twojego posta- powodzenia.
Wklej do systemowego notatnika i zapisz jako plik tekstowy o nazwie fixlist :
HKLM\...\Policies\Explorer: [NoControlPanel] 0
CHR StartupUrls: Default -> "hxxp://www.google.com/", "hxxp://www.google.com/ig/redirectdomain?brand=LENN&bmod=LENN", "hxxp://www.delta-search.com/?affID=119370&babsrc=HP_ss&mntrId=B4FA42689D196748"
U3 BcmSqlStartupSvc; No ImagePath
U2 CLKMSVC10_3A60B698; No ImagePath
U2 CLKMSVC10_C3B3B687; No ImagePath
U2 DriverService; No ImagePath
U2 iATAgentService; No ImagePath
U2 idealife Update Service; No ImagePath
U3 IGRS; No ImagePath
U2 IviRegMgr; No ImagePath
U2 Oasis2Service; No ImagePath
U2 PCCarerService; No ImagePath
U2 ReadyComm.DirectRouter; No ImagePath
U2 RichVideo; No ImagePath
U2 RtLedService; No ImagePath
U2 SeaPort; No ImagePath
U2 SoftwareService; No ImagePath
U3 SQLWriter; No ImagePath
2015-03-13 10:03 - 2014-11-13 10:46 - 00000188 _____ () C:\Users\Milosz\AppData\Roaming\wklnhst.dat
2014-05-05 10:00 - 2014-05-05 10:00 - 1745872 _____ (AnyProtect.com) C:\Users\Milosz\AppData\Local\nss336B.tmp
2014-05-05 10:03 - 2014-05-05 10:03 - 0301496 _____ (VuuPC Limited) C:\Users\Milosz\AppData\Local\nsu839A.tmp
2014-05-05 10:03 - 2014-05-05 10:03 - 0301496 _____ (VuuPC Limited) C:\Users\Milosz\AppData\Local\nsz4717.tmp
C:\Users\Public\AlexaNSISPlugin.1028.dll
Task: {44E58B89-15B0-4B6F-AB28-664F2B61DB6B} - System32\Tasks\{C151DD65-2DDF-4EB7-A1A6-BFCA01718DA8} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.14.0.104/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
Task: {B42F5E30-608B-404F-ADF3-A695A5D1A428} - System32\Tasks\{52F476A3-D80A-454C-986C-D5A96835003E} => pcalua.exe -a D:\PROGRA~1\LOTOSC~1\UNWISE.EXE -c D:\PROGRA~1\LOTOSC~1\INSTALL.LOG
Task: {FEA34F5E-575F-43A3-BB0A-C25AD590DAF0} - System32\Tasks\{D1718E7F-FC5B-4870-AEB6-F0E9E5E7DD64} => Chrome.exe http://ui.skype.com/ui/0/6.10.60.104/pl/abandoninstall?page=tsProgressBar
EmptyTemp:
Uruchom FRST i kliknij Fix. Pokaż raport z usuwania Fixlog.