NOD32 i kerio?


(Klubaanna) #1

Witam,czy jak mam NOD32 mam jeszcze instalować Kerio?czy sam NOD starczy?

pozdrawiam


(adpawl) #2

Tak, powinnaś jeszcze zainstalować Kerio. :wink:

BTW

Ja właśnie mam taki zestaw i bardzo go sobie chwalę :slight_smile:


(Klubaanna) #3

dziekuję bardzo;-))

i wystarczy kerio tak skonfigurowac jak tu na forum jest przedstawione?

:?


(adpawl) #4

no nie ma za co :slight_smile:

W zasadzie to nie wiem, bo jeszcze tej instrukcji nie widziałem... jednak przypuszczam, że tak :roll:

Heh... już się zapoznałem ...i mogę teraz z czystym sumieniem potwierdzić - wystarczy :wink:


(Klubaanna) #5

wielkie dzieki :smiley:

jak tylko wrócę z dziećmi ze spaceru zabieram sie do pracy :lol:

pozdrawiam

ania