Norton Internet Security 2008 - błąd wewnętrzny programu

(Abisynka2) #1

od kilku dni podczas pełnego skanowania systemu pojawia się komunikat o błędzie. wyskakuje okienko "wystąpił błąd wewnętrzny programu Norton Internet Security 0x800706BE 3038,107". niby windows szuka rozwiązania. potem postępuje zgodnie z podanymi wskazówkami ale to nie działa. ponowne uruchomienie pełnego skanowania znowu powoduje zawieszenie a następnie nortona w ogóle nie można odpalić. jedynie po ponownym uruchomieniu komputera. jednak błąd nadal przerywa prace skanowania. szybkie skanowanie działa bez zarzutów. przed tem to się nie zdarzało. ale ciągle pojawiją mi się okienka aktualizacji - nawet po kilkanaście razy dziennie i zaczynam mieć wątpliwości czy to na pewno aktualizacje czy coś mi się nie dobiera do komputera.

przyznam się że kompletnie nie znam się na komputerach itp.

nie weim co robić, w sumie zapłaciłam niezłą kase za nortona, miałam wersje 2007 ale jakiś czas temu przyszła aktualizacja że w ramach subskrypcji moge mieć wersej 2008. i było wszystko pieknie aż do tego poniedziałku. już kolejną dobe walcze z tym nortonem. nie wiem co robić

(adam749) #2

Spróbuj przeinstalować Nortona.

Wywal go z dodaj\usuń programy i zainstaluj ponownie.

(ybu) #3

Gdy będą kłopoty z odinstalowaniem to użyj tego:

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2& ... 008.0.3.16

(Le_mar) #4

w oknie programu kliknij pomoc i tam jest opcja sprawdzania poprawności działania programu, lub skontaktuj się z

nimi przez ten ich komunikator, jest w pomocy, a jak nie da rady

http://www.symantec.com/pl/pl/home_home ... d=nis_2007

też miałem problem z przejściem z wersji 2007 na 2008, musiałem odinstalować NIS 2007, pobrać triala 2008 i wpisać klucz 2007 i

zadziałało.

(Abisynka2) #5

próbowałam odinsatlować ale pojawił mi się komuniakt że moge utracić subskrypcje :(. czy to możliwe?

bo zgodnie z ich poleceniami to naprawa nie przynosi zadnego efektu :frowning:

(Abov) #6