Notebook

(Axel 14) #1

Witam.

Zamierzam kupic sobie laptopa (a swojego pc'ta sprzedac).

Ma mi on sluzyc glownie serfowaniu po necie, ogladania jakichs filmikiw, sluchania muzyki, pogadania przez gg :stuck_out_tongue: Jesli chodzi o gry to ostatnio przez jakis miesiac niegram w nic procz gier typu Ogame. Tak wiec potrzebuje dobrego,taniego laptopa dla swoich potrzeb :slight_smile:

(Lost World) #2

Może Acer?

(Axel 14) #3

Wolalbym raczej linki + krotkie uzasadnienie takiego wyboru :slight_smile: Bylbym wdzieczny. Bo jestem laikiem w takich sprawach

(Lost World) #4

To może ten:

http://www.allegro.pl/item97873264_note ... ty_ss.html

Sam byłem szczęśliwym posiadaczem tego Notebook-a i musze powiedzieć , że jeśli Ma mi on sluzyc

To gwarantuje , będzie spełniał te wymogi! :slight_smile:

Naprawde , bardzo dobry nootebok...

Ale wiadomo każdy ma inny gust :slight_smile:

Pozdr.

Xiqq

(Axel 14) #5

Xiqq Dzieki wielkie, zaczne szukac kupca na mojego sprzeciora. Czekam takze na inne propozycjie :wink: A wlasnie jakby bylo z netem ? Posiadam teraz neostrade z modemem speed touch (taki czarny) on ma wejscie pod usb, podszedl by do laptopa ?

(Jaroslaw Nijakowski) #6

Witam!

ja uzywam laptopa TOSHIBA MODEL A50: 1,3 procek 256 ram karta grafiki 64 MB i wystarcza mi w zupelnosci do moich potrzeb (mniejwiecej do takich jakie wypisales) i sam jestem bardzo zadowolony z zakupu =D

pozdrawiam!

(Frog) #7

Jeśli Laptop będzie miał USB to czemu nie?

Dobrze by było, gdybyś napisał ile kasy chcesz na niego przeznaczyć.

Zarknij do tego tematu

http://forum.dobreprogramy.pl/viewtopic ... highlight=

(Axel 14) #8

No najlepiej jakby byl do okolo 2tys. ale jezeli np. za 2,5tys bedzie duzo lepszy to wole za 2,5tys :slight_smile: Laptop glownie jest mi potrzebny poniewaz nie mam swojego pokoju w chacie i mam kompa u rodzicow , a oni wczesnie ida spac no i musze cicho pisac na klawie (bo halasuje) itd. monitor razi (takie ble ble ble) ^^