Nowy bios 2.20, system się nie uruchamia

Witam wszystkich na forum.

Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu umieściłem temat.

Oto mój problem, instalowałem dziś nowy system do laptopa, po czym zacząłem instalować sterowniki pobierane ze strony producenta. http://www.toshiba.pl/innovation/downlo … service=CE

Niestety jeden ze sterowników, dokładnie Bios Update spowodował mi szkody.

Gdy zainstalował mi wersje biosu 2.20 komputer uruchomił się ponownie lecz tylko do momentu ładowania się systemu po czym wyświetla się na niecałą sekundę niebieski ekran i komputer włącza się od początku.

Próbowałem na nowo wgrać system z płyty ale nie mogę, ponieważ wcześniej pokazują mi się możliwości czy uruchomić komputer normalnie czy przez system awaryjny. I tak na okrągło.

Proszę o pomoc

Wejdź do BIOSu (klawiszem F2), i ustaw, żeby komputer odpalał najpierw z płyty CD (opcja nazywa się Boot Device Priority albo 1st boot device lub podobnie). Ewentualnie tuż po włączeniu laptopa, kiedy wyświetli Ci się logo Toshiby wciśnij F12 i wybierz CD.

ok udało się, a czy gdy teraz wgram system od nowa to czy bios będzie taki jak wcześniej czy ten sterownik zmieniający na 2.20 będzie nadal aktualny?

Niestety komputer rusza z cd ale po kilku chwilach pojawia się niebieskie okno a w nim:

Pojawił się problem i system windows zostanie zamknięty, aby zapobiec uszkodzeniu komputera.

Jeżeli po raz pierwszy widzisz ekran błędu stop, ponownie uruchom komputer. jeżeli ten ekran pojawi się ponownie, wykonaj następujące kroki:

Sprawdź czy na komputerze nie ma wirusów, usuń wszelkie zainstalowane dyski twarde i kontrolery dysków twardych. sprawdź dysk twardy, aby się upewnić, że jest on poprawnie zainstalowany i skonfigurowany. uruchom program CHKDSK /F, aby sprawdził, czy dysk twardy nie jest uszkodzony, a następnie uruchom komputer.

Informacje techniczne:

*** STOP: 0x0000007B (0xF78D6524, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000)

co mam teraz zrobić?

BIOS zostanie w wersji 2.20, co do błędu spróbuj wykonać instrukcje z poniższego linku:

http://support.microsoft.com/kb/324103/pl

dzięki, poradziłem sobie w trochę inny sposób.

W bios’ie zmieniłem z SATA Mode na Compability Mode i dzięki temu mogłem zainstalować system na nowo.

Ten link który wstawiłem trochę ograniczał moje możliwości ponieważ ja nawet nie mogłem wejść w system więc opcja z antywirusami od razu odpadła.